شرایط فروش نقدی بک X3 پرو ویژه مهر 1403 اعلام شد

طبق آخرین بخشنامه فروش خودروسازان بم، شرایط فروش نقدی ویژه Back X3 Pro مهر 1403 به نمایندگی های رسمی اعلام شد.

فروش نقدی X3 Pro از 29 مهر تا 7 آبان از طریق نمایندگی های کرمان موتور و خودروسازان بم فعال می شود. قیمت مصوب این کراس اوور 1.30 میلیون شات بوده و تحویل 15 روز کاری انجام می شود. جریمه دیرکرد ماهانه 2.5 درصد محاسبه شده و این خودرو در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد.

شرایط فروش نقدی برگشتی X3 Pro

بازگشت شرایط فروش نقدی ویژه X3 Pro مهر 1403 اعلام شد
شرایط فروش نقدی بک X3 پرو ویژه مهر 1403 اعلام شد

مشخصات Back X3 Pro + تست و بررسی ویدیویی

پشت X3 Pro دارای موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است. این موتور می تواند حداکثر قدرت 104 را داشته باشد اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن متر نهایی را تولید می کند. همچنین از طریق جعبه دنده 8 سرعته CVT به چرخ های جلو می رود. K X3 Pro در سیستم تعلیق محور جلو مک فرسون و از سیستم تعلیق میله پیچشی نیمه مستقل در محور عقب استفاده می کند. میانگین مصرف سوخت آن 6.1 لیتر در 100 کیلومتر است.

از جمله ویژگی های ایمنی و راحتی موجود در Back X3 Pro عبارتند از: دارای دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، چراغ های روشنایی در روز، ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور معکوس، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم کنترل پرتاب در قسمت بالایی سر، سیستم کنترل پایداری و کشش، چرخ های آلومینیومی 16 اینچی، سیستم نمایش چند رسانه ای 8 اینچی، سیستم کمک ترمز اضطراری، سیستم کنترل پویا برای حالت های مختلف رانندگی، کامپیوتر سفر، سانروف و غیره.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما