اخبار خودرو

شرایط فروش محصولات GAC برای مشتریان جدید

شرایط فروش محصولات GAC برای مشتریان جدید

با انتشار آخرین اطلاعیه فروش خودروهای وارداتی، شرایط فروش محصولات GAC برای مشتریان جدید سامانه اعلام شد.

به گزارش آخرین پایگاه خبری، دور جدید خودروهای وارداتی آغاز شده و شرکت های مختلف محصولات خود را در این سامانه عرضه کرده اند و متقاضیان خودروهای وارداتی جدید می توانند با شرایط و ایجاد حساب پروکسی 500 میلیون تومانی از این فرصت استفاده کنند.

یکی یکی از شرکت های واردکننده ای که حضور پر رنگی در عرضه خودروهای وارداتی جدید دارد، راسا موتور خاورمیانه است که علاوه بر عرضه محصولات سوزوکی، محصولات با برند GAC را نیز در سیستم یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می کند، مانند; GEC MCO، JEC Empo و JEC GS3 از جمله این محصولات است.

خوشبختانه در حال حاضر سامانه خودروهای وارداتی قیمت نهایی محصولات دارای نشان GAC را در مبادی ورودی کشور اعلام کرده است و مبلغ مذکور قیمت این خودروها نیست. البته لازم به ذکر است که هزینه های شماره گذاری فعلی نیز به این مبلغ اضافه خواهد شد. درحال حاضر صلیب GAC GS3 ارزان ترین محصول خانواده GAC در بازار ایران است که دارای طراحی اسپرت بوده و امکانات خوبی را ارائه می دهد. در کنار این خودرو دور جدید خودروهای وارداتی JEC Empo را نیز روانه بازار کرده است که یک سدان اسپرت است و از نظر قیمتی بین JEC GS3 و JEC CMCO قرار می گیرد. کراس اوور لوکس GAC Emco نیز در خودروهای وارداتی جدید حضور دارد و در حال حاضر گران‌ترین محصول برند GAC در بازار ایران است.

در حال حاضر قیمت قطعی این سه محصول در مبادی ورودی کشور در عرضه جدید خودروهای وارداتی به شرح زیر است:

جدول فروش محصولات GAC

نام ماشین قیمت ثابت در مبادی ورودی کشور.
JEC GS3 1,411,470,000
JEC Empo 1,654,470,000
GEC MCO 1,822,260,000

ویدیوی معرفی JECMCO

ویدیوی معرفی GEC Empo

ویدیوی معرفی GEC GS3

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا