اخبار خودرو

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو اعلام شد – مرداد 1403

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو اعلام شد – مرداد 1403

گروه مدیران خودرو به تازگی شرایط فروش محصولات خود را اعلام کرده است که در آن می توانید برخی از محصولات برند MVM و Phoenix را مشاهده کنید.

گروه مدیران خودرو یکی یکی از بزرگترین خودروسازان خصوصی در کشور است که محصولاتش در سال های اخیر فروش بسیار خوبی داشته است. این شرکت محصولات خود را در شعب MVM، Phoenix و Extreme به فروش می رساند و توانسته سهم بسیار خوبی در بازار خودرو کشور به دست آورد.

این شرکت چندی پیش در اطلاعیه ای شرایط فروش جدیدی را اعلام کرد که در آن محصولات برند ام وی ام و فینیکس مشمول این طرح شده و به صورت نقد و اقساطی به فروش می رسد.

این طرح شامل خودروهای مختلفی از جمله; X33 CROSS، Arizo 5 Sport، Arizo 6 GT، Tigo 7 Pro Premium، Tigo 8 Pro IE، Phoenix FX و غیره. مشاهده می شود که تمامی این محصولات به جز تیگو 7 پرو پلاگین هیبریدی و X22 PRO به صورت اقساطی قابل خرید هستند. کوه.

متقاضیان این محصولات می توانند از روز یکشنبه 28/5/1303 با مراجعه به نمایندگی های گروه مدیران خودرو خودرو مورد نظر خود را ثبت نام کنند.

جدول شرایط فروش محصولات مدیران خودرو.

فیلم تست و بررسی X22 PRO MT

موتور X22 gear proاین موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی مجهز به زنجیر تایم متعلق به نسل سوم موتورهای چری است که قادر است به توان نهایی 116 برسد. اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن متر نهایی را از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می کند. انتظار می رود X22 Pro به دلیل وزن 1.2 تنی خود از 0 به 100 در 16 ثانیه برسد.

فیلم تست و بررسی Arizo 5 Sport

در زیر کاپوت آریزو 5 اسپرت یک موتور 1.5 لیتری توربو پیدا می کنیم. این موتور از سری موتورهای چری با تکنولوژی AVL اتریش می باشد. موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ قادر به تولید حداکثر قدرت 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر است. قدرت از طریق گیربکس CVT (با 9 دنده مصنوعی) به چرخ های جلو منتقل می شود.

ویدیوی معرفی Arizo 6 GT

آریزو 6 GT با موتور 1.6 لیتری شارژ توربو با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت، این موتور را می توان 197 ترکیب کرد اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور از طریق جعبه دنده 7 سرعته تولید می شود. کلاچ دوبل انتقال به چرخ های جلو جالب است بدانید که موتور به کار رفته در این خودرو همان موتور استفاده شده در تیگو 8 پرو است، بنابراین با توجه به وزن این خودرو انتظار می رود این موتور عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا