اخبار خودرو

شرایط فروش فولکس واگن ID.4 اعلام شد – خرداد 1403

شرایط فروش فولکس واگن ID.4 اعلام شد - خرداد 1403

شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران شرایط فروش ویژه فولکس واگن ID.4 خرداد اعلام کرده است

فولکس واگن ID.4 یکی یکی از خودروهای تمام برقی وارداتی بود که در دور اول عرضه خودروهای برقی حضور داشت. با اولویت بندی خودروهای برقی، شرایط فروش این خودرو برای مشتریان مشخص شده است. قیمت تخمینی و نامشخص این خودرو در ابتدا یک میلیارد و 450 میلیون تومان اعلام شده بود و اکنون مشتریان منتخب باید 950 میلیون تومان علی الحساب پرداخت کنند. مابقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه و اعلام قیمت نهایی پرداخت می شود و زمان تحویل خودروها پس از 90 روز کاری خواهد بود. لازم به ذکر است که مراجعین بین ۲۶ تا ۳۱ سال سن دارند. خرداد برای پرداخت علی الحساب مهلت دارند.

جدول شرایط فروش فولکس واگن ID.4 خرداد

نام ماشین مبلغ پیش پرداخت (تومان) مبلغ نهایی ضرب الاجل
فولکس واگن ID.4 95000000 زمان تحویل تایید شده 90 روز کاری

فیلم معرفی و مشخصات.

این خودرو به پیشرانه الکتریکی 125 کیلووات (168 کیلووات) مجهز است. رزومه) به گونه ای مجهز شده است که این موتور بتواند گشتاور 310 نیوتن متر را به چرخ های عقب این خودرو انتقال دهید. باتری ها فولکس واگن ID.4 ظرفیت آن 55.7 کیلووات ساعت است و مدت زمان شارژ با شارژرهای خانگی تقریبا 8.5 ساعت است، اما با کمک شارژرهای دارای فناوری شارژ سریع ظرفیت آن در 35 دقیقه به 20 تا 80 درصد می رسد.

شرایط فروش فولکس واگن ID.4 اعلام شد - خرداد 1403
شرایط فروش فولکس واگن ID.4 اعلام شد - خرداد 1403

در این ماشین تمام برقی امکاناتی مانند 6 کیسه هوا ده امتیاز سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل استارت در سربالایی، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، کمک لاین، چرخ آلومینیومی 19 اینچی، استارت دکمه ای، سیستم ورود و خروج بدون کلید، سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی، سیستم صوتی حرفه ای، دستیار صوتی، تقویت کننده دیجیتال عقب، پانوراما سقف، سنسور نور، سنسور باران، آینه مرکزی الکتروکرومیک، سیستم تهویه دو کانال اتوماتیک، Autohold، ترمز دستی برقی، کروز کنترل تطبیقیتکنولوژی LED را می توان در چراغ ها، سنسورهای پارک جلو و عقب و … مشاهده کرد.

شرایط فروش فولکس واگن ID.4 اعلام شد - خرداد 1403
شرایط فروش فولکس واگن ID.4 اعلام شد - خرداد 1403

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا