شرایط فروش فوق‌العاده خودرو كوییک GXR-L

فروش خودرو کوییک پارس خودرو GXR-L از چهارشنبه آغاز می شود.

به گزارش سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا در حال بررسی افزایش عرضه محصولات و همچنین تعدیل قیمت بازار، شرایط فروش فوق العاده خودرو است. کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو ویژه متقاضیان دائمی طرح حمایت از جوانان و خانواده جمعیت و تعویض خودروهای فرسوده از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 04/07/1303 از طریق خودروسازی سایپا می باشد. گروه. سایت فروش آنلاین به آدرس https://Activatesaipa.iranecar.com.

در این طرح فروش مهلت ثبت نام برای متقاضیان عادی تا تکمیل ظرفیت می باشد. طرح حمایت از جمعیت، جوانان و خانواده ها به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از مشاوره، اصلاح و بررسی شرایط متقاضی توسط سازمان ثبت احوال کشور، امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود. همچنین طرح تعویض خودروی فرسوده به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از مشاوره، تکمیل و بررسی شرایط متقاضی، امکان واریز وجه برای متقاضیان از محل ستاد نوسازی خودروهای فرسوده فعال می شود.

توجه داشته باشید که متقاضیان می توانند جهت تسهیل در مراحل ثبت نام به آدرس مشخص شده قبل از شروع ثبت نام مراجعه و نسبت به ثبت نام یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

شایان ذکر است ثبت نام در این طرح فروش تنها از طریق آدرس مذکور امکان پذیر بوده و در صورت استفاده از سایر آدرس ها عواقب آن به عهده متقاضی خواهد بود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما