اخبار خودرو

شرایط فروش سوزوکی جیمنی اعلام شد

شرایط فروش سوزوکی جیمنی اعلام شد

بر اساس بخشنامه منتشر شده توسط شرکت رساموتور خاورمیانه، شرایط فروش سوزوکی جیمنی به صورت علی الحساب اعلام شده است.

سوزوکی جیمنی 5 در یکی از ماشین های جذاب و دیگران. چینی ها در آخرین عرضه خودروهای وارداتی اولویت داشت. پیش از این نتایج آخرین اولویت بندی خودروهای وارداتی مشخص شده بود و اکنون شرایط فروش سوزوکی جیمنی برای متقاضیانی که این خودرو را در اولویت قرار می دهند منتشر شده است. بر اساس این شرایط فروش، مشتریان باید نیمی از مبلغ را به صورت علی الحساب برای این خودرو یعنی 925 میلیون تومان از طریق درگاه فروش سایت رساموتور خاورمیانه پرداخت کنند. جریمه تاخیر برای این خودروها 2.5 درصد در ماه محاسبه شده و زمان تحویل خودروها پس از 90 روز کاری خواهد بود.

جدول شرایط فروش سوزوکی جیمنی

نام ماشین قیمت علی الحساب در مبادی ورودی (تومان) پیش پرداخت علی الحساب مجازات تاخیر زمان تحویل
سوزوکی جیمنی 5 در ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰ 2.5 درصد 90 روز کاری

فیلم معرفی و مشخصات فنی سوزوکی جیمنی

سوزوکی جمینی این موتور مجهز به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است و این موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ، 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با این قدرت جیمنی 5 1.2 تنی می تواند در 15 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. گیربکس جیمنی 5 در راسا موتور خاورمیانه یک AT اتوماتیک 4 سرعته با فناوری اوردرایو است که نیرو را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

شرایط فروش سوزوکی جیمنی اعلام شد
شرایط فروش سوزوکی جیمنی اعلام شد

موتور سوزوکی جیمنی راسا خاورمیانه در نوع GLX با فرمان برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با کمک سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل برقی، کروز کنترل، صفحه نمایش 9 اینچی لمسی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین رانندگی مجهز به سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، چراغ های تکنولوژی LED با واشر چراغ جلو، سنسور نور و غیره است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا