شرایط فروش خودروهای وارداتی BM CARS خارج از سامانه اعلام شد

شرایط فروش خودروهای وارداتی توسط BMW Cars به ​​تازگی اعلام شده و این فروش خارج از سامانه خودروهای وارداتی صورت می گیرد.

طبق اعلام این گروه. بهمن خودروهای بی ام و وارداتی خارج از سامانه به فروش می رسد. در این شرایط فروش خودرو. سنگر T77کوراندو تک دیفرانسیل، کوراندو دو دیفرانسیل، هاوال H6 هیبریدی و هونگچی H5 قابل انتخاب هستند. توجه داشته باشید کسانی که در 48 ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا و در 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان خرید کرده اند نمی توانند در این شرایط فروش شرکت کنند. متقاضیانی که دارای پلاک فعال با وسیله نقلیه کمتر از 5 سال باشند، امکان ثبت نام را ندارند و خریدار باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. همچنین متقاضیانی که در لیست انتظار خودروسازان برای فراخوان هستند، امکان ثبت نام خودرو را ندارند.

نام ماشین مدل تاریخ تحویل سود لغو (سالانه) جریمه دیرکرد (ماهانه) قیمت مصوب (تومان)
سنگر T77 ۲۰۲۳ 30 روز کاری 17.5 درصد 2.5 درصد ۲,۱۵۲,۹۳۹,۰۰۰
کوراندو تک دیفرانسیل ۲۰۲۳ 30 روز کاری 17.5 درصد 2.5 درصد ۲,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوراندو با دو دیفرانسیل ۲۰۲۳ 30 روز کاری 17.5 درصد 2.5 درصد ۲,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
هاوال H6 HEV ۲۰۲۴ 30 روز کاری 17.5 درصد 2.5 درصد ۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
هونگچی H5 ۲۰۲۴ 30 روز کاری 17.5 درصد 2.5 درصد ۲,۹۰۹,۲۴۱,۰۰۰

در زیر می توانید فیلم معرفی هر یک از این خودروها را به همراه مشخصات فنی آن ها مشاهده کنید:

Bastion T77 را تست و بررسی کنید

سنگر T77 زیر کاپوت یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت قرار دارد. این موتور می تواند حداکثر قدرت 166 را داشته باشد اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن متر نهایی را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می کند. سیستم تعلیق مورد استفاده در محور جلو. T77 از نوع مک فرسون و محور عقب از نوع پرتو پیچشی است که سواری قابل قبولی را برای سرنشینان فراهم می کند. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.1 لیتر در 100 کیلومتر است که با توجه به وزن و ابعاد این خودرو رقم قابل قبولی به نظر می رسد.

معرفی هاوال H6 HEV

این محصول وارداتی از شرکت BMW Cars نیروی لازم را از یک موتور هیبریدی برقی و بنزینی دریافت می کند. موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی این خودرو دارای ظرفیت 147.5 می باشد. اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. از طرفی یک موتور الکتریکی با قدرت 174 اسب بخار و 300 نیوتن متر گشتاور در این محصول نیز استفاده شده است. یک موتور الکتریکی دو دنده می تواند چرخ های جلو را به عنوان بخشی از سیستم انتقال قدرت DHT به حرکت درآورد.

معرفی Hongchi H5

قلب تپنده هونگچی H5 یک موتور 2 لیتری توربوشارژر مجهز به فناوری تزریق سوخت مستقیم (GDI) است. این موتور توانایی رسیدن به حداکثر توان 222 را دارد اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن متر نهایی را تولید می کند و آن را از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می کند. سیستم تعلیق محور جلو هونگچی H5. مک فرسون و در محور عقب سیستم تعلیق چند پیوندی یا از چندین اتصال استفاده کنید. بنابراین می توان انتظار داشت این خودرو سواری نرمی داشته باشد و دست اندازها و تکان های ناشی از ناهمواری های جاده به کابین منتقل نشود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما