شرایط فروش بی وای دی سانگ پلاس + اعلام قیمت قطعی

با ارتقای سیستم تامین خودروهای وارداتی شرایط فروش BY دی سانگ پلاس به عنوان محصولی از BMW Cars معرفی شد.

شب گذشته سامانه عرضه خودروهای وارداتی به روز شد و خودروهای جدید برای عرضه آماده شدند. یکی از خودروهای ارائه شده عجب دی آهنگ بیشتر این خودرو بی ام و است که قیمت نهایی فروش آن 2 میلیارد و 231 میلیون تومان برآورد شده و متقاضیان می توانند این کراس اوور پلاگین هیبریدی بلوک 500 میلیون تومانی را انتخاب کنند. البته قیمت نهایی پرداختی برای این خودرو نیز مشخص شده و پرداخت نهایی از سوی مشتریان 2 میلیارد و 670 میلیون تومان خواهد بود.

نام ماشین قیمت ثابت در مبادی ورودی (تومان) قیمت نهایی (تومان)
عجب دی بیشترین آهنگ PHEV ۲,۲۳۱,۱۵۰,۰۰۰ ۲,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات و ویدیوی معرفی.

در زیر کاپوت Snake Plus، یک محرک الکتریکی و یک موتور بنزینی، نیروهای محرکه این خودروی هیبریدی پلاگین را تشکیل می‌دهند. موتور 1.5 لیتری بنزینی آن تنفس طبیعی است و قدرت فنی 109 اسب بخار و 135 نیوتن متر گشتاور دارد. در کنار آن یک موتور الکتریکی با حداکثر قدرت 195 اسب بخار و حداکثر گشتاور 325 نیوتن متر داریم که توسط یک باتری 18.3 کیلووات ساعتی تغذیه می شود و قدرت ترکیبی از طریق جعبه تغییرات EHS به چرخ های جلو می رسد.

سانگ پلاس یک خودروی پلاگین هیبریدی است و بر همین اساس شاهد درگاه شارژ در این خودرو هستیم. ترکیب موتور برق و بنزین به این معنی است که مصرف ترکیبی این خودرو حدود 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که رقم بسیار رضایت بخشی است و شتاب 0 تا 100 این خودرو نیز 8.3 ثانیه است.

شرایط و ضوابط فروش دی سانگ پلاس + اعلام قیمت نهایی
شرایط فروش بی وای دی سانگ پلاس + اعلام قیمت قطعی

Snake Plus از نظر امکانات وارداتی کامل محسوب می شود و در این کراس اوور امکاناتی مانند سیستم پارک اتوماتیک، ترمز اضطراری خودکار، کنترل توقف در سربالایی، کنترل سرعت سربالایی، کیسه هوای جانبی، پرده ای و جلو، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، ترافیک رادار کمکی، رادارخوان، تنظیم برقی صندلی های ردیف جلو، گرمایش و سرمایش صندلی های جلو، روشنایی کابین، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت رویدادها، سانروف پانوراما، درب صندوق برقی، کنترل صوتی هوشمند، صفحه نمایش چند رسانه ای 12 اینچی 8 اینچ را می بینیم و …

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما