شرایط فروش اقساطی خودرو وارداتی ونوسیا استار - مهر 1403

برای اولین بار در ایران، خودروی وارداتی ونوسیا استار 2023 به صورت اقساطی و با قیمت قطعی ویژه مهر ماه 1403 به فروش می رسد.

این شرایط از صبح امروز شنبه 16 مهرماه 1403 در نمایندگی های بازرگانی این شرکت فعال می شود.

شرایط فروش:

شرایط فروش اقساطی خودرو وارداتی ونوسیا استار - مهر 1403
شرایط فروش اقساطی خودرو وارداتی ونوسیا استار - مهر 1403

مشخصات و ویدیوی معرفی.

قلب تپنده ستاره زهره یک موتور 1.5 لیتری شارژ توربو با تکنولوژی تزریق سوخت مستقیم (GDI) می باشد. این موتور قادر است به توان نهایی 188 برسد اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر نهایی از طریق گیربکس 7 سرعته. کلاچ دوبل انتقال به چرخ های جلو سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلوی این نوع خودروها مک فرسون و در محور عقب آن مرد. چند پیوندی که سواری نرمی به این خودرو می دهد. ستاره مطابق با مقررات یورو 6 بوده و میانگین مصرف سوخت آن 7.8 لیتر در 100 کیلومتر است که با احتساب وزن 1567 کیلوگرمی این خودرو رقم قابل قبولی است.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به؛ 6 کیسه هوا ده امتیاز سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، کروز کنترلدوربین 360 درجه فرمان برقیدامنه دی دادگاه، سیستم چند رسانه ای با صفحه لمسی، تقویت کننده دیجیتال جلو، سنسور نور، سنسور باران، حالت رانندگی اسپرت، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، نگه داشتن خودکار، ترمز دستی برقی، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، ماساژور صندلی برای دانش آموزان و غیره

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما