شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو اعلام شد - مهر 1403

شرکت بام خودرو به تازگی شرایط فروش اقساطی Back X3 Pro را اعلام کرده است. این شرایط فروش در دو مدل ۱۲ و ۲۴ ماهه می باشد.

Back X3 Pro یک کراس اوور جمع و جور از خودروسازان بم است که هم اکنون دارای شرایط فروش اقساطی ویژه است مهر اعلام شده در ماه 1403 این شرایط فروش از 15 تا 20 می باشد مهر ماه برای متقاضیان فعال است و ثبت نام از طریق نمایندگی های رسمی خودروسازان کرمان موتور و بم انجام می شود. در این شرایط قیمت فروش مصوب این کراس اوور یک میلیارد و 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده و دو مدل فروش 12 و 24 ماهه برای فروش اقساطی قابل انتخاب است. در هر دو مدل مبلغ پیش پرداخت 800 میلیون تومان بوده و سند تا پایان اقساط در رهن شرکت می ماند. زمان تحویل خودرو 90 روز کاری می باشد و سود دیرکرد ماهانه 3 درصد محاسبه می شود. جزئیات این شرایط فروش در جدول زیر قابل مطالعه است:

جدول فروش برگشتی برای اقساط ویژه X3 Pro مهر ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی X3 Pro اعلام شد - مهر 1403
شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو اعلام شد - مهر 1403

مشخصات و تست ویدیوی X3 Pro

پشت X3 Pro دارای موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است. این موتور می تواند حداکثر قدرت 104 را داشته باشد اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن متر نهایی را تولید می کند. همچنین از طریق جعبه دنده 8 سرعته CVT به چرخ های جلو می رود. K X3 Pro در سیستم تعلیق محور جلو مک فرسون و از سیستم تعلیق میله پیچشی نیمه مستقل در محور عقب استفاده می کند. میانگین مصرف سوخت آن 6.1 لیتر در 100 کیلومتر است.

از جمله امکانات ایمنی و راحتی موجود در Back X3 Pro می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: دارای دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، چراغ های روشنایی در روز، ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور معکوس، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم کنترل پرتاب در قسمت بالایی سر، سیستم کنترل پایداری و کشش، چرخ های آلومینیومی 16 اینچی، سیستم نمایش چند رسانه ای 8 اینچی، سیستم کمک ترمز اضطراری، سیستم کنترل پویا برای حالت های مختلف رانندگی، کامپیوتر سفر، سانروف و غیره.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما