شرایط فروش آئودی Q5 برقی اعلام شد - تیر 1403

معین خودرو ایرانیان پس از فروش خودروهای دارای سیستم برقی شرایط فروش آئودی Q5 برقی را اعلام کرد.

بدون شک یکی یکی از خودروهای جذابی که با سیستم خودروهای الکتریکی روانه بازار شد، آئودی Q5 E-Tron بود. یک کراس اوور لوکس تمام الکتریکی از برند محبوب آلمانی که به مراتب برتر از سایر خودروهای ارائه شده در این سیستم بود. این امر باعث تقاضای زیادی برای این خودرو شد و تعداد کمی از مردم برای خرید آن در اولویت قرار گیرند. اکنون معین خودرو ایرانی شرایط فروش آئودی Q5 برقی را اعلام کرده و مشتریان این خودرو می توانند نیمی از مبلغ را به حساب واریز کنند. مابقی مبلغ و قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه مشخص می شود و موعد تحویل خودروها 90 روز کاری محاسبه می شود.

جدول شرایط فروش آئودی Q5 برقی

نام ماشین مبلغ علی الحساب مبلغی که باید پرداخت شود ضرب الاجل
آئودی Q5 و ترون ۳,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰ 90 روز کاری

معرفی فیلم و مشخصات فنی.

نیروی محرکه این نسخه از آئودی Q5 e-tron از یک درایو الکتریکی 150 کیلووات (202 کیلووات). رزومه) تا زمانی که این موتور بتواند گشتاور 310 نیوتن متر نهایی را تولید کرده و به چرخ های عقب منتقل می کند. این خودرو برای تامین انرژی لازم برای پیشرانه الکتریکی خود از باتری با ظرفیت 83.4 کیلووات ساعت استفاده می کند. نکته جالب این است که به کمک این باتری ها این خودرو با یک بار شارژ کامل می تواند مسافتی در حدود 560 کیلومتر را طی کند که رقم قابل توجهی است.

شرایط فروش آئودی Q5 الکتریکی اعلام شد. تیر 1403
شرایط فروش آئودی Q5 برقی اعلام شد - تیر 1403

از جمله ویژگی های آئودی Q5 e-tron می توان به موارد زیر اشاره کرد. 6 کیسه هوا ده نقطه، سیستم کنترل استارت در سربالایی، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، رادار خط خوان، سیستم هشدار برخورد از جلو و عقب، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط، علائم خوان، رانندگی خودکار در ترافیک، DOW سیستم، نمایشگر هدآپ (هاد)، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، تقویت کننده دیجیتال عقب، چرخ های آلومینیومی، روکش چرم مصنوعی، صفحه نمایش لمسی سیستم چندرسانه ای، فرمان برقی، خروجی نوع C، گرمکن صندلی های جلو و عقب، خنک کننده صندلی های جلو، چراغ های بالابر خودکار، صندوق عقب برقی، فناوری روشنایی LED، سقف پانوراما، چراغ خوش آمدگویی، آینه الکتروکروماتیک، تنظیم برقی صندلی های سرنشین جلو، شارژر بی سیم، روشنایی کابین، پورت USB، تصفیه هوای کابین، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، سیستم صوتی حرفه ای، اهرم دنده عقب فرمان و غیره

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :