به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سید امیر پروین حسینی تهیه کننده فیلم سینمایی «خجالت نکش 2» که این روزها در سینمای آنلاین پلتفرم فیلم نت اکران شد، درباره ساخت قسمت سوم این فیلم اظهار نظر کرد. “خجالت نکش” : خیلی زود است که در مورد ساخت این قسمت صحبت کنیم. ثالثاً باید تصمیم بگیریم و دریافت قسمت دوم را در اکران آنلاین بررسی کنیم. خوشبختانه این فیلم تا کنون در اکران آنلاین با استقبال خوبی مواجه شده است که برای قسمت سوم ایده هایی را به ما داده است و پیشنهاداتی هم داریم که هنوز نمی توان خبر قطعی از آن ها گفت.

وی در گفتگو با فیلم نت نیوز گفت: فیلم نت یکی یکی از مهم ترین پلتفرم های کشور است، در حالی که قبلا با پلتفرم های شناخته شده دیگری در کشور همکاری داشته ام و به همین دلیل همکاری با این پلتفرم جدیدتر و پرانگیزه تر را انتخاب کردم.

این تهیه کننده درباره اقدامات انجام شده برای مقابله با اکران نسخه قاچاق فیلم «خجالت نکش 2» در اکران آنلاین بیان کرد: یک سال پیش برای قسمت اول «خجالت نکش» نوشتیم. .. با همکاری قوه قضائیه و پلیس فتا رصد و معرفی سایت های انتشار فیلم های قاچاق را آغاز کرده ایم. توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. اما از آنجایی که این اقدام در نوع خود جدید بود، مدتی طول کشید تا دستگاه های مختلف را مونتاژ کنیم و انرژی و زمان زیادی را صرف اطلاع رسانی به کارشناسان مربوطه در مورد مشکل کردیم، اما خوشبختانه در نهایت احکام صادر شد. ساخته شد و توانستیم فعالیت سایت‌های اصلی و حتی سایت‌هایی را که کاربران در آن آثار را آپلود می‌کنند متوقف کنیم و همین افراد متوجه می‌شوند که دیگر نمی‌توانند فیلم‌ها را با خیال راحت پخش کنند و این عواقب کیفری و مالی برای آنها دارد. ما حتی قاچاق فیلم را به خارج از کشور پیگیری کردیم و حق چاپ فیلم را ثبت کردیم و توانستیم از پخش این اثر در بسیاری از سایت ها و شبکه ها جلوگیری کنیم و حتی شبکه هایی که فیلم را در جدول پخشهای خود پخش کرده بودند، اقداماتی را برای جلوگیری از پخش آن انجام دادند. این فیلم اعلام کرد که به دلیل ثبت حقوق بین‌المللی و حفظ حقوق تهیه‌کنندگان، فیلم را پخش نمی‌کنند. امروز فقط کانال های تلگرامی وجود دارد، متاسفانه دولت هیچ تلاشی برای مقابله با این پدیده نمی کند و رایزنی ها و مذاکراتی انجام داده ایم تا از انتشار این اثر در تلگرام جلوگیری کنیم و حداقل کانال انتشار را ببندیم.

تهیه کننده «من سالوادور نیستم» با تاکید بر اینکه این اقدامات در اکران آنلاین فیلم قطعاً بر فروش فیلم تأثیر می گذارد، گفت: مردم به نوعی فیلم مورد علاقه خود را می بینند اما ممکن است ندانند که برای ساخت آن سرمایه گذاری کرده اند یک فیلم شاید برخی از فیلم ها متعلق به نهادهای دولتی باشد و موضوع اکران اینترنتی و فروش فیلم برایشان اهمیت چندانی نداشته باشد، اما برای فیلم «خجالت نکش 2» که تماماً در بخش خصوصی تولید می شود، اکران آنلاین برای آنهاست. بسیار مهم است. همچنین باید به یاد داشته باشیم که عواقب تماشای فیلم های قاچاق را برای مردم توضیح دهیم و علاوه بر این، با جلوگیری از پخش فیلم ها از گلوگاه های نشتی که باعث می شود ما را نه از کار بلکه به سود خود خسته کنیم، می توان بخش بزرگی از این امر را نجات داد. می تواند از زیان های مالی جلوگیری کند و این رویداد یک رویداد و موضوع مهم برای بخش خصوصی است.

پروین حسینی خاطرنشان کرد: «خجالت نکش» یکی از کارهای به اصطلاح قلب دفتر تولید ماست و این فیلم برای مقابله با این ایده ساخته شده است که فیلم کمدی فقط فروخته می شود و ارزش های هنری نیست. در آن بسیار مهم است. «خجالت نکش» نشان داد که می توان فیلمی کمدی ساخت که در بین مخاطبان طنین انداز شود و نقدهای مثبت منتقدان را نیز به خود جلب کند. «خجالت نکش 1» توانست جایزه بهترین کارگردانی فیلم اول را از جشنواره فیلم فجر به دست آورد و به نظر من این جایزه برای یک اثر کمدی اتفاق بزرگی است.

این تهیه کننده سینما در پایان تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از کمدی های امروزی ما فقط برای فروش ساخته می شوند و اتفاقاً بسیاری از این آثار در گیشه موفق نیستند و موفق نمی شوند. البته فیلم ها فروش زیادی ندارند، اما این فیلم ها کمدی های باکیفیتی نیز تولید می کنند. «خجالت نکش» کمدی است که کیفیت ساخت آن بسیار مهم است و یک نکته مهم را می گوید و آن هم از زبان کمدی. موفقیت قسمت اول ما را بر آن داشت تا قسمت دوم را بسازیم، اما در نظر داشتیم که باید داستان را در قسمت دوم به روز کنیم. به نظر من باید این نوع کمدی را گسترش داد و فیلم های کمدی با کیفیت تری ساخت که حرفی برای گفتن داشته باشد، به قواعد ژانر پایبند باشد و به فکر مخاطب باشد.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما