اخبار روز

شرایط دریافت وام 10 میلیونی اربعین + نحوه دریافت آن اعلام شد


به گزارش مانیبان؛ طرح آمود سفر این امکان را به زائران می دهد تا از کمک هزینه سفر اربعین بهره مند شوند و از پوشش بیمه ای برای این سفر بهره مند شوند. هر زائری که در این طرح ثبت نام کند 9 میلیون تومان کمک هزینه سفر نقدی و یک میلیون تومان از خدمات بیمه ریسک سفر دریافت می کند.

همچنین با استفاده از این طرح، کیف پول مسافران کربلا در سامانه بیمه یک میلیون تومان شارژ می شود و می توانند از اعتبار این کیف پول برای بهره مندی از خدمات بیمه ای مانند بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل، بیمه عمر و بدن استفاده کنند. . مدت بازپرداخت این وام 12 ماهه است و وام گیرنده باید ماهیانه 985000 تومان بازپرداخت کند.

شرایط دریافت وام 10 میلیونی توکن از اربعین چیست؟

زائرانی که به شبکه بانکی بدهکار نیستند و یا چک برگشتی ندارند، می توانند تا پایان مردادماه با ارائه چک صیادی یا فیش کسر حقوق به عنوان وثیقه، سامانه آمود سفر را بررسی و به صورت اینترنتی در طرح آمود سفر ثبت نام کنند. فعال سازی این بسته ظرف مدت پنج روز کاری انجام می شود.

مراحل ثبت وام عمودی صفر

متقاضیان این وام باید ابتدا وارد سایت آمود سفر شده و پس از کلیک بر روی گزینه ثبت نام، تعداد نفرات و اطلاعات هویتی زائران را وارد کنند. در مرحله بعد متقاضی باید عکس چک یا ضمانت نامه ماهیگیر را بارگذاری و پیش پرداخت را پرداخت کند. پس از انجام تمامی این مراحل، اصل چک باید به مقصد انتخابی سامانه آمود سفر پست شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا