اخبار روز

شرایط دریافت وام ویژه 6 میلیاردی + جزئیات اعلام شد


به گزارش مانیبان؛ صاحبان مشاغلی که دستگاه های کارتخوان و حساب های متصل به دستگاه های کارتخوان بانک تعاون دارند می توانند در طرح «ترمینال طلایی» این مجموعه برای دریافت وام 6 میلیارد تومانی اقدام کنند.

صاحبان مشاغلی که دستگاه های کارتخوان و حساب های متصل به دستگاه های کارتخوان بانک تعاون دارند می توانند در طرح «ترمینال طلایی» این مجموعه برای دریافت وام 6 میلیارد تومانی اقدام کنند.

به گزارش کمپرس به نقل از رده بندی، کارآفرینانی که تمایل به دریافت وام 6 میلیاردی از بانک توسعه تعاون دارند باید از اعتبار نیروی کار مورد نیاز بانک برخوردار باشند. ضمناً این افراد برای دریافت وام باید پروانه کسب را به بانک ارائه کنند.

ضمناً کارآفرینانی که تمایل به دریافت وام دارند و فقط می توانند ضمانت نامه رسمی ارائه دهند باید توجه داشته باشند که سقف وام به 2 میلیارد تومان کاهش می یابد. سود این وام 23 درصد و مدت پرداخت آن 12 ماه است. لازم به ذکر است که صاحبان مشاغل واجد شرایط برای دریافت این وام باید سپرده جاری افتتاح کنند. ضمناً داشتن حداقل سه ماه سپرده الزامی است.

نداشتن بدهی معوق یا چک بلامحل یکی از شرایط دریافت این وام است.

با در نظر گرفتن مبلغ وام 6 میلیاردی، نرخ سود 23 درصدی و مدت بازپرداخت 12 ماهه، مبلغ هر قسط بالغ بر 564 میلیون و 457 هزار و 928 تومان است. سود کل این خط اعتباری بالغ بر 773 میلیون و 495 هزار و 136 تومان است. مبلغ وام به اضافه سود 6 هزار و 773 میلیون و 555 هزار و 136 تومان خواهد بود.

برخی از اهداف بانک توسعه تعاون چیست؟

بانک توسعه تعاون به منظور تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی به سرمایه گذاری تعاونی و نوآوری و نوآوری در زمینه توسعه نهادی، بکارگیری و استفاده از تسهیلات عملیات بانکی برای ارتقای ظرفیت بخش تعاون و… و در حال حاضر خدمات بانکی ارائه سپرده، مبادلات بین بانکی، خدمات اینترنتی و غیره.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا