اخبار روز

شرایط دریافت وام فوری 100 میلیونی بدون وثیقه


به گزارش پی ام آپ، نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: واحدهای اقتصادی کوچک و متوسط ​​نقش مهمی در اشتغال زایی در کشور دارند. از آنجایی که بیش از 80 درصد اشتغال کشور توسط این واحدها ایجاد می شود، حمایت از آنها با وجود حمایت از اشتغال، زمینه ساز افزایش تولید در کشور نیز خواهد بود.

وی افزود: در دنیای امروز تمرکز کشورها بر فناوری است. صندوق کارآفرینی امید همچنین با توجه به اینکه در خاک ایران به ویژه در مناطق روستایی و محروم مخاطب دارد، لازم است فعالیت های خود را در بستر فناوری های نوین ارائه کند، برای این منظور تسهیلات لازم را در سال جاری و تا پایان سال جاری پرداخت خواهد کرد. در پایان تابستان نیز مزایای کار به متقاضیان واجد شرایط به صورت حضوری و با بهترین تضمین پرداخت خواهد شد.

رضایی در خصوص آخرین اقدامات صندوق در مناطق محروم به ویژه در استان سیستان و بلوچستان گفت: استان های کمی از جمله استان سیستان و بلوچستان از حمایت صندوق برخوردار هستند. امسال علیرغم تخصیص منابع به استان به روال عادی، تفاهم نامه جداگانه ای با استانداری سیستان و بلوچستان برای حمایت از پروژه های داخلی در منطقه سیستان که با خشکسالی بی سابقه مواجه بود رد و بدل شد و بر اساس این تفاهم نامه مزیت های شغلی ایجاد شد. از متقاضیان پرداخت خواهد شد.

ادامه: متقاضیان می توانند با مراجعه به استانداری یا فرمانداری منطقه سیستان در مراحل دریافت تسهیلات مربوطه قرار گیرند.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: این صندوق از سال گذشته حمایت از طرح های دانش بنیان را در دستور کار خود قرار داده و طی تفاهم نامه هایی با معاونت علمی از طرح های واجد شرایط حمایت کرده است. امسال در روند ارائه طرح ها به دستگاه های اجرایی، طرح های دانش بنیان برای پرداخت تسهیلات در اولویت قرار دارند.

وی در خصوص نحوه ضمانت مددجویان در صندوق افزود: صندوق کارآفرینی امید متناسب با میزان تسهیلات و سرمایه گذاری در طرح هایی که اشتغال زایی می کند، ضمانت نامه و ضمانت نامه دریافت می کند; این در حالی است که امسال وام های تا سقف 100 میلیون تومان بدون وثیقه بازپرداخت می شود و متقاضیان و وام گیرندگان می توانند با ضامن های مختلف تا سقف یک میلیارد تومان دریافت کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: اخذ ضمانت نامه ملکی برای وام پرداخت شده بر اساس میزان اعتبار انجام می شود. / تسنیم


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا