اخبار روز

شرایط دریافت وام از بانک رفاه کارگران اعلام شد


به گزارش مانیبان، وام از بانک رفاه کارکاران. طرح افوگ بانک رفاه کارکاران به متقاضیان واجد شرایط امکان دریافت وام با سود 4 درصد را می دهد. این وام به افراد و بستگان درجه یک آنها، موسسات حقوقی دارای مشاغل کوچک (کمتر از 10 کارمند) و شرکت های دانش بنیان اعطا می شود.

شرایط دریافت تسهیلات بانک رفاه

حداکثر سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است. نرخ سود این وام نیز چهار درصد است.

مشمولان دریافت این وام متقاضیانی هستند که دارای حساب سپرده در قرض الحسنه با حداقل گردش مالی 20 میلیون تومان در بانک رفاه هستند. همچنین مدت سپرده گذاری برای دریافت وام افق بین یک تا 12 ماه تعیین شده است. ضمناً متقاضی برای دریافت این وام نباید با چک بلامحل به بانک بدهکار باشد.

این وام با ضمانت ضامن رسمی و اعتبار تخصصی می باشد و هزینه های اضافی دریافت وام با احتساب هزینه ارائه و اعتبار 200 هزار تومان می باشد.

جزئیات مبلغ وام و بازپرداخت از بانک کرزه الحسنه رفاه کارگران

مبلغ وام پرداختی در این طرح بسته به مدت بازپرداخت تسهیلات و مدت سپرده گذاری متقاضی متغیر است. اما بیشترین نسبت بین مبلغ وام به مبلغ سپرده که 371 درصد است در شرایطی به متقاضی تعلق می گیرد که مدت سپرده گذاری وی 12 ماه و مدت بازپرداخت وام 6 ماهه باشد.

مدت بازپرداخت این وام حداقل 6 ماه و حداکثر 60 ماه تعیین شده است و وام گیرنده در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی با سررسید 60 ماهه باید اقساط پنج میلیون و 454 هزار تومان به بانک و در زمان سررسید وام جمعاً 336 میلیون تومان به بانک بازپرداخت شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا