اخبار روز

تغییرات جدید در واردات خودرو؛ آیا برای واردات، داشتن خودروی فرسوده الزامی است؟

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای کهنه، بیان کرد که افراد حقیقی یا حقوقی که قصد واردات خودرو دارند، نیازی به خرید خودروهای فرسوده ندارند.

به گزارش پی ام آپ، مهران سالاری، رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، اظهار داشت که افرادی که می‌خواهند خودرویی را وارد کنند، نیازی به داشتن خودروی فرسوده با نام خود ندارند.

وی توضیح داد که برای تامین نیاز واردات و تولید کنندگان داخلی خودرو، حجم قابل توجهی گواهی اسقاط از سال‌های گذشته در سبد مراکز اسقاط انباشت شده است.

او با بیان اینکه برنامه‌ریزی انجام‌شده برای تمام واردکنندگان خودرو شامل حقیقی و حقوقی است، افزود که پس از وارد شدن خودرو و ترخیص آن از گمرک، گواهی اسقاط تخصیص داده می‌شود و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

در روزهای اخیر، گزارشی درباره فروشندگان سودجو که خودروهای اسقاطی را با نام واردکننده در سکوهای فروش اینترنتی با قیمت‌های غیر واقعی و نابجا به فروش می‌رسانند، منتشر شده است. البته، با ورود نهادهای نظارتی، این روند متوقف شده است.

امیدوارم که توانسته باشم متن را به درستی بازنویسی کنم و تغییرات حتی کمی را می‌توان در جملات مربوطه مشاهده کرد!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا