اخبار روز

شرایط جدید معافیت سربازی اعلام شد.


به گزارش مانیبان، جزئیات دریافت حکم سربازی و شرایط جدید معافیت و خرید سربازی مشمولان مازاد خدمت اعلام شد.

شاهپور آذروند افزود: عدم غیبت و عدم خدمت، عدم ارتباط متقاضیان به عنوان فامیل سببی و نسبی با کارکنان فرمانداری علاوه بر بومی بودن از جمله شرایط «سرباز روستایی» است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل تصریح کرد: مدت خدمت سربازی روستایی 24 ماه است و امکان ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری وجود دارد.

آذروند گفت: ارسال موضوعات برای اولین قرار. تیر سال 1403 بود و ثبت نام از روز چهارشنبه پانزدهم آغاز شد. فروردین تا 24 فروردین در سامانه مذکور انجام خواهد شد.

ستاد کل نیروهای مسلح با کارکنان بنگاه های خلاق که از مزایای فرماندهی نظامی برخوردار هستند موافقت و دستورالعمل استفاده از خدمت کارکنان خدماتی در این بنگاه ها را ابلاغ کرد.

بر این اساس تصمیم گرفته شد که در سال های 1402-1403، 200 نفر از کارکنان شاغل در بنگاه های خلاق به شرط داشتن شرایط از مزایای ویژه دستورات نظامی برخوردار شوند.

بر این اساس بنگاه خلاق باید دارای شرایطی مانند داشتن اظهارنامه مالیاتی، بهره مندی از حداقل سه نفر کارمند تمام وقت طبق آخرین لیست بیمه مصوب سازمان تامین اجتماعی و بر اساس آخرین گزارش سه ماهه مالیاتی باشد. حداقل 100 میلیون ریال.

از طرفی سرباز باید فارغ التحصیل فوق لیسانس یا دکتری غیر پزشکی بوده و سابقه بیمه تمام وقت در شرکت شاغل در چهار ماه گذشته با کسب حداقل 80 امتیاز از جدول فعالیت های فناورانه داشته باشد. ، و همچنین موضوع فعالیت فرد در دوره. زمان حضور در شرکت باید متناسب با محصولات و خدمات خلاقانه یا دانش بنیان آن شرکت باشد.

با توجه به محدودیت ظرفیت اعلام شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، افراد بر اساس امتیاز کسب شده در هر دوره اعزام، دسته بندی می شوند و افراد دارای بالاترین امتیاز به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می شوند. در صورت اتمام ظرفیت هر دفتر، افراد باید درخواست جدید خود را در دوره بعدی ارسال کنند.

تایید اولیه افراد که توسط رئیس علمی بر اساس صلاحیت انجام می شود به منزله تایید نهایی افراد نمی باشد و پس از بررسی پیشنهاد (شرح فعالیت فرد در شرکت) توسط داور فنی، نتیجه نهایی مشخص و به اطلاع خواهد رسید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا