اخبار روز سینما

شخصیت لجند در فصل پنجم سریال پسران حضور خواهد داشت

یکی از شخصیت‌های فصل قبلی سریال پسران (The boys) یعنی شخصیت لجند (Legend) قرار است در فصل پنجم که فصل آخر این سریال است حضور داشته باشد.

سریال پسران (The boys) که هم اکنون از «آمازون پرایم ویدیو» فصل چهارم آن در حال پخش است، برای فصل پنجم نیز تمدید شد و «آمازون» اعلام کرده که فصل پایانی قرار است باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


شخصیت لجند در فصل آخر سریال پسران

از آنجایی که فصل پنجم سریال پسران قرار است بسیار هیجان انگیز و بزرگ باشد، طرفداران آن مشتاق‌اند که بدانند چه شخصیت‌هایی در این فصل حضور خواهند داشت. «پل رایزر» اکنون تایید کرده است که شخصیت لجند از کاراکتر‌های فصل پایانی است.

«پل» در مصاحبه اخیر خود بیان کرده است:

بله، درمورد بازگشت کاراکتر «لجند» صحبت‌هایی شده است. فکر می‌کنم که آنها داستانی برای این شخصیت نوشتند.

شخصیت لجند

شخصیت Legend که در فصل سوم سریال با او آشنا شدیم، معاون ارشد مدیریت ابرقهرمانان در کمپانی «Vought American» را به عهده داشت که از مهمترین کارهایش می‌شود به لاپوشانی و مخفی کردن کارهای خلاف ابرقهرمانان اشاره کرد.

«اریک کریپکه» مسئول ساخت سریال پسران که سازنده سریال سوپرنچرال (Supernatural) هم هست، تا الان بازیگران زیادی را از سوپرنچرال همچون «راب بندیکت»، «جفری دین مورگان» و «جیم بیور» به پسران آورده است. همچنین حضور «جنسن اکلس» در فصل قبلی در نقش «سولجر بوی» باعث شد که طرفداران منتظر حضور «جرد پادالکی» در فصل پنجم باشند. این بازیگر نیز اخیرا اعلام کرده است که صحبت هایی با «کریپکه» در این مورد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت لجند چیست؟ آیا شما از طرفداران سریال پسران هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا