اخبار روز سینما

ساعت پخش برنامه‌های شبکه نسیم تغییر کرد/ ساعت برنامه‌ها

به گزارش پی ام آپ، طبق اعلام روابط عمومی شبکه نسیم، برنامه‌های سرگرم‌کننده و خوشحال کننده در شبکه نسیم از شنبه، ۱۰ تیر ماه، هر شب پخش خواهد شد. در ادامه، جدول پخش برنامه‌های این هفته به شرح زیر آمده است:شبکه نسیم در دوره شبانه خود برنامه‌های متنوعی را با الهام از لحظات شاد و عیدانه برای تماشاگران خود آماده کرده است. برنامه “قندون” با اجرای مرتضی زارع هر شب ساعت ۱۸، و برنامه “نسیم آوا” با اجرای رضا محبی هر شب ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود. این برنامه‌ها موسیقی‌های شاد و عیدانه را به تماشاگران ارائه می‌دهند.

همچنین، مجموعه طنز “جورچین” با حضور بازیگران طناز کمدی هر شب ساعت ۲۱ بر روی آنتن می‌رود. این برنامه به منظور برگزاری لحظات شاد و عیدانه برای تماشاگران طراحی شده است.

در ادامه، برنامه استعدادیابی “بگو بخند” در مرحله نیمه نهایی خود هر شب ساعت ۲۳ در کنداکتور شبکه نسیم پخش می‌شود. این برنامه با هدف فراهم کردن لحظات شاد و عیدانه برای تماشاگران، استعدادهای خلاق و کمدی را به تصویر می‌کشد.

تمامی این برنامه‌ها توسط شبکه نسیم جانمایی شده‌اند و به منظور به ارمغان آوردن لحظات شادی و عیدانه برای تماشاگران طراحی و پخش می‌شوند.

طبق اعلام روابط عمومی شبکه نسیم، برنامه‌های سرگرم‌کننده و خوشحال کننده در شبکه نسیم از شنبه، ۱۰ تیر ماه، هر شب پخش خواهد شد. در ادامه، جدول پخش برنامه‌های این هفته به شرح زیر آمده است:

برنامه “مسابقه همآهنگ” در فضای استودیو از روز شنبه تا سه‌شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود. این برنامه با هدف برگزاری مسابقاتی که هماهنگی را تقویت کنند، بر روی آنتن می‌رود.

همچنین، برنامه کودک “شو بازغی” با اجرای پژمان بازغی در حوزه کودک و خانواده از روز چهارشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود. این برنامه به منظور سرگرمی و آموزش کودکان و خانواده‌ها طراحی شده است.

همچنین، مجموعه «شهروند و مافیا» هر روز ساعت ۱۲:۳۰ پخش می‌شود و در روز بعد در ساعت چهار صبح نیز بازپخش خواهد شد. این مجموعه به منظور ارائه داستان‌های جذاب و هیجان‌انگیز در قالب شهروندان و مافیا طراحی شده است

گردآوری شده از سایت فرتاک نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا