اخبار روز سینما

شبکه تماشا بی سر و صدا تغییر مسیر داد و ماموریت جدید «تماشا» سریال خارجی را آغاز کرد.

شبکه تماشا مدتی است مسیر خود را تغییر داده و ماموریت جدیدی را آغاز کرده است: در حال حاضر این شبکه فقط سریال های خارجی پخش می کند و پخش مجدد سریال های ایرانی از دستور کار آن خارج شده است.

به گزارش بازتاب آنلاین، شبکه تماشا یکی این یکی از شبکه های امنیتی گروه معاونت سیما است که برای پخش سریال های ایرانی و خارجی شروع به کار کرد. از آنجایی که ماموریت شبکه آی فیلم نیز بازپخش سریال های ایرانی بود، محتوای این دو شبکه گاهی شبیه هم می شد به طوری که همان سریال به صورت همزمان یا با فاصله زمانی کوتاه از این دو شبکه پخش می شد.

مدتی است که این شبکه بی سر و صدا تغییر مسیر داده و پخش سریال های ایرانی را از دستور کار خود حذف کرده و پنج جایگاه اصلی خود را به پخش سریال های خارجی قدیمی و جدید اختصاص داده است.

شبکه تماشا اولین باکس خود را به پخش سریال های خانوادگی خارجی اختصاص داده است.

باکس های شبکه تماشا در پنج زمان تعریف می شوند. اولین ساعتی که برنامه روزانه این شبکه آغاز می شود ساعت 18:30 است که به پخش سریال های خانوادگی خارجی اختصاص دارد. «قصه های جزیره»، «دکتر دهکده» در این باکس پخش شده و سریال قدیمی «اسب سیاه» هم اکنون در حال پخش است. باکس ساعت 19:30 به سریال پلیسی اختصاص دارد. سریال فویل بازرس هم اکنون در این باکس ست در حال پخش است.

باکس ساعت 20:30 یکی یکی از باکس های معروف و محبوب شبکه تماشا است که سریال های شرقی در آن پخش می شود. این فریم هر دو قسمت از یک سریال را در یک قسمت پخش می کند، بنابراین زمان طولانی تر از سایر فریم ها است. سریال معروف «سال‌های دور از خانه» معروف به «اوشین» مدتی است که در حال پخش است.

شبکه تماشا ساعت 22:30 سریال جدید خارجی را پخش می کند. در واقع این سریال ها برای اولین بار از طریق این شبکه در تلویزیون ایران ارائه می شود. سریال طبکاران در این باکس ست پخش می شود.

شبکه تماشا مدتی است که تغییر مسیر داده و فقط سریال های خارجی پخش می کند.
“بهتره به سال زنگ بزنی.” یکی یکی از سریال های جدیدی است که از شبکه تماشا در حال پخش است.

ساعت 23:30 آخرین باکس شبکه تماشا که در آن سریال های اکشن و حادثه ای پخش می شود.

شبکه تماشا در مقابل این تغییرات و تغییر شکل جعبه هایش یکی در ضمن سریال های خارجی هم داشت اما حالا با حذف سریال های ایرانی کارگردانش کاملا وقف پخش سریال های خارجی شده است.

تماشا علاوه بر کارگردان همیشگی خود، جعبه مخصوص سریال های ایرانی نیز دارد. این باکس پخش سریال شبکه یک که در حال حاضر سریال طوبی است را پخش می کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا