اخبار روز سینما

این حجم از شباهت بین پدر و پسر واقعا عجیبه!/ عکسی از نجم الدین شریعتی و پسر بزرگش!

تصویری از پسر نجم الدین شریعتی را در ادامه خواهید دید.

یک عکس از پسر نجم الدین شریعتی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که او اندازه قد پدرش، یعنی نجم الدین شریعتی، دارد. برخی از مخاطبان با شوخی به نجم الدین شریعتی گفته‌اند که حالا وقت عروسی شدنش است. نجم الدین شریعتی مجری برنامه‌های مذهبی است که در اکثر موارد، با حواشی کوچکی در فضای مجازی همراه است. با وجود سن او، چهره‌اش همچنان جوان و شاداب است و به نظر نمی‌رسد که او به سنین میانسالی رسیده باشد. در ادامه، شما می‌توانید عکس پسر نجم الدین شریعتی را مشاهده کنید.

شباهت مجری محبوب سمت خدا با چهره پسرش مورد توجه قرار گرفته است.

شباهت باورنکردنی نجم الدین شریعتی و پسرش

شباهت باورنکردنی نجم الدین شریعتی و پسرش! / اسکورت عاشقانه سفر اربعین + عکس

همسر نجم الدین شریعتی

در سن ۲۳ یا ۲۴ سالگی، هنوز تحصیلاتش به پایان نرسیده بود که تصمیم به ازدواج گرفت. به عقیده‌اش، این تصمیم ازدواج به موقع، یکی از موفقیت‌های او بود. نوع ازدواج او سنتی بود و همسرش به او معرفی شده بود. پس از گفتگوهایی که با هم صورت گرفت، این زوج تصمیم به ازدواج گرفتند و این ازدواج سپس به عملیات طولانی‌تری منجر شد. کنونی این زندگی، یک پسر به نام محی‌ الدین است که در سال ۱۳۸۹ به دنیا آمده است.

نجم الدین شریعتی بیماری عجیب خود را فاش کرد

نجم الدین شریعتی در برنامه‌ی اقیانوس آرام به بیماری دوران کودکی‌اش اشاره کرد. او گفت که هیچ وقت فکر نمی‌کرد که در جایگاهی که هست، قرار خواهد گرفت. شاید برای شما جالب باشد که من تنها سه یا چهار ساله بودم که متوجه شدم نمی‌توانم به خوبی حرف بزنم. به دلیل لکنت شدیدی که داشتم، در برخی مواقع حتی نمی‌توانستم کلمات ساده‌ای مثل “آب” را به درستی تلفظ کنم. مادرم به خوبی درک می‌کرد که من چیزی را می‌خواهم، اما دیگران نمی‌توانستند متوجه حرف‌های من شوند. این مشکل در زندگی شخصی من همیشه وجود داشته، اما هرگز دلسرد نشدم و دوست داشتم همیشه به هدفم نزدیک‌تر شوم. خانواده‌ام همیشه برایم تلاش کردند و من خیلی از آن‌ها تقدیر می‌کنم. به نظرم این درسی است که همه باید یاد بگیریم: مشکلات و موانعی که در زندگی با آن‌ها مواجه می‌شویم، می‌تواند ما را قوی‌تر و پایدارتر کند، اگر بتوانیم آن‌ها را به روش درست مدیریت کنیم.

دوران نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی متولد سال 1359 در شهرستان تنکابن در استان مازندران است و تاکنون مجری برنامه های مختلف شبکه سه بوده و به شهرت زیادی رسیده است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا