اخبار روز سینما

شایعه: پایتخت 7 در ایران ساخته نمی‌شود

سریال پرطرفدار پایتخت 7 چه زمانی و در کجا ساخته می‌شود؟ آیا بازیگران اصلی همچنان در سریال باقی می‌مانند؟ برای دیدن جواب تمام این سوالات با ما همراه باشید.

هواداران سریال پایتخت شاد باشید! طبق خبرهای غیررسمی، قرار است بخشی از سریال محبوب پایتخت 7 در کشور تاجیکستان فیلمبرداری شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پایتخت 7 ؛ سفری به تاجیکستان و شیرینی رنگینک!

پایتخت یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی ایران است که در طول شش فصل گذشته، به دلیل لحن طنز و شیرینی که دارد، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های صدا و سیما تبدیل شود.

انتشار خبر ساخت فصل جدید پایتخت، شور و اشتیاق را به دل طرفداران این سریال پرمخاطب انداخته است. باید منتظر ماند و دید که فصل جدید پایتخت چه سرنوشتی خواهد داشت و آیا می‌تواند به اندازه فصل‌های قبلی موفق عمل کند یا خیر.

با انتشار توئیت جنجالی توسط «هومن حاجی عبداللهی»، یکی از بازیگران اصلی سریال،  شایعه‌ای قوت گرفت. او در این توئیت تصویری از شیرینی رنگینک به شکل عبارت پایتخت 7 منتشر کرد و نوشت:

«شروع پایتخت 7 به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن.»

پایتخت 7

هنوز این خبر توسط صدا و سیما یا عوامل سریال تأیید یا تکذیب نشده است، اما زمزمه‌هایی از حضور عوامل سریال در کشور تاجیکستان به گوش می‌رسد. همچنین گفته می‌شود که در این فصل شاهد حضور بازیگران کلیدی سریال «یعنی ریما رامین‌فر»، «محسن تنابنده» و «احمد مهران‌فر» به طور قطعی خواهیم بود. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا بازیگران جدیدی به جمع خانواده «معمولی» اضافه خواهند شد یا خیر.

هنوز زمان دقیق پخش پایتخت 7 مشخص نشده است، اما با توجه به روند تولید، انتظار می‌رود که این سریال برای نوروز سال 1404 آماده پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پایتخت 7 چیست؟ آیا شما از طرفداران این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا