اخبار روز سینما

شایعه: فیلم Borderlands 2 ساخته خواهد شد

بر اساس مصاحبه اخیر «رندی پیچفورد»، احتمال ساخت فیلم Borderlands 2 با حضور هنرمندان مطرح هالیوود مانند «کوین هارت» و «کیت بلانشت» وجود دارد.

«رندی پیچفورد»، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی Borderlands، در مصاحبه‌ای اخیر خبر از احتمال ساخت دنباله‌ای برای این فیلم داده است. این خبر امیدوارکننده، تنها چند روز مانده به اکران رسمی فیلم Borderlands روی پرده سینماها منتشر شده و طرفداران این مجموعه را به وجد آورده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Borderlands 2

«رندی پیچفورد» در این باره گفته است:

“من فکر می‌کنم منطقی است که ما از همین الان صحبت درباره فیلم Borderlands 2 را شروع کنیم. شاید قبل از پایان سال جاری میلادی این صحبت‌ها شروع شود.”

او همچنین تأکید کرده که تیم سازنده‌ی فیلم اول، تلاش زیادی کرده و بهترین افراد را گرد هم آورده است.

فیلم Borderlands که داستان گروهی از قانون‌شکنان را در جستجوی دختری با قدرت‌های فراطبیعی دنبال می‌کند، با حضور ستارگانی چون «کوین هارت»، «کیت بلانشت» و «جیمی لی کرتیس»، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال محسوب می‌شود.

موفقیت این فیلم در سینما و همچنین واکنش‌های منتقدان و مخاطبان، نقش مهمی در تصمیم‌گیری برای ساخت دنباله آن خواهد داشت. اگر فیلم Borderlands بتواند در سینما موفق باشد و نظر منتقدان را به خود جلب کند، ساخت دنباله آن کاملاً منطقی خواهد بود.

فیلم Borderlands 2

دنیای Borderlands سرشار از شخصیت‌های جذاب، داستان‌های پیچیده و موقعیت‌های طنزآمیز است که می‌تواند برای ساخت چندین فیلم مورد استفاده قرار گیرد. طرفداران پر و پاقرص مجموعه بازی‌های ویدیویی Borderlands بی‌صبرانه منتظر دیدن شخصیت‌های مورد علاقه خود روی پرده سینما هستند.

البته هنوز ساخت فیلم Borderlands 2 به صورت قطعی اعلام نشده و باید منتظر ماند و دید که واکنش‌ها نسبت به فیلم اول چگونه خواهد بود. با این حال، صحبت‌های «رندی پیچفورد» و استقبال اولیه از فیلم، امیدها را برای ساخت دنباله بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم Borderlands 2 چیست؟ آیا شما از طرفداران بازی‌های Borderlands هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا