اخبار روز سینما

شایعه: رابرت پتینسون به فیلم Die, My Love پیوست

خبرگزاری ددلاین می‌گوید که « رابرت پتینسون » در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Die, My Love وارد عمل شده است تا در کنار «جنیفر لارنس» در این فیلم بازی کند.

در اولین همکاری مشترک این دو ستاره بزرگ، منابع به ددلاین گفته‌اند که «پتینسون» در مذاکره است تا در فیلم هیجان‌انگیز بمیر، عشق من به کارگردانی «لین رمزی» و نویسندگی مشترک «رمزی» و «اندا والش»، مقابل «جنیفر لارنس» ظاهر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


رابرت پتینسون در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Die, My Love

داستان فیلم بمیر، عشق من در یک منطقه روستایی دورافتاده می‌گذرد و درباره مادری است که برای حفظ سلامت عقل خود در مبارزه با روان‌پریشی تلاش می‌کند. هنوز مشخص نیست که «پتینسون» چه نقشی را ایفا خواهد کرد.

«جاستین سیارچی» و «لارنس» (از طریق کمپانی Excellent Cadaver)، «مارتین اسکورسیزی» و «آندریا کالدر وود» به عنوان تهیه‌کننده و Black Label Media به عنوان تامین‌کننده مالی در این پروژه حضور دارند.

رابرت پتینسون

«پتینسون» پس از بازی در فیلم تنت «کریستوفر نولان» مقابل «جان دیوید واشنگتن»، به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. او پس از آن، نقش اصلی فیلم بتمن «مت ریوز» را بازی کرد و نوید یک بتمن حدید را به طرفداران دیسی داد.

برادران وارنر از عملکرد او در این فیلم بسیار راضی بودند و «پتینسون» را برای بازی در فیلم میکی 17 «بونگ جون هو» نیز انتخاب کردند که سال آینده اکران خواهد شد.

«پتینسون» توسط 3 Arts Entertainment، WME، Curtis Brown و Sloane, Offer, Weber و Dern نمایندگی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرنمایی «رابرت پتینسون» در کنار «جنیفر لارنس» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا