اخبار روز سینما

عکس:خیانت کادیر دوغولو به نسلیهان آتاگول

شایعه خیانت کادر دوغولو به نسلیهان آتاگول حقیقت دارد؟ این زوج که در ویژه برنامه سال نو میلادی 2023 حضور داشتند، به نظر رابطه خوبی دارند.

خیانت کادیر به نسلیهان حقیقت دارد؟ هنوز مشخص نیست که این جریان چقدر جدی است، اما در یک مکان در آلاچاتی کادیر دوئولو در کنار یک خانم دیده شده است. او در حالی که مست بوده، به این خانم نزدیک شد.

خیانت کادر دوغولو به نسلیهان آتاگول

خیانت کدیر به نسلیهان

کادیر دوئولو همسر بازیگر معروف ترکیه، نسلیهان آتاگول به همراه یک خانم در حال رقآ د گ اید شد. گفته می شود:

کادیر مست بوده و آراس بولوت اینملی هم آنجا بوده و میخواسته کامیر رو کناش فقیر نشده!

کادیر دوغلو (به ترکی استانبولی:kadir doolu) (زاده ۱۹ آوریل ۱۹۸۲ در مرسین)، بازیگر اهل تراسی٪. همسر او نسلیهان آتاگول بازیگر معروف و محبوب ترکیه‌ای است که در سریال (در امتداد هم شب) تند. آن‌ها فرزند ندارد.

بهترین زیباترین بازیگران زن ترک از هانده ارچل تا نسلیهان

کادیر دوغلو در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۱۶ با ازدواج نسلیهان آتاگول کرد. این زوج در مجموعه فاتیح هاربیه در سال ۲۰۱۳ با هم آشنا شدند. هنگام عقد کادیر و خبرنگاران نسلیهان از هانده می پرسند که آیا حاضرید در جشن کدی که آواز بخواند یا نه؟ وی در پاسخ چنین گفته بود :

کادیر هنوز هم برای من با ارزشه. کادیر و نسلیهان خیلی بهم میان و زوج خیلی دوست داشتنی ای هستن. براشون آرزوی خوشبختی میکنم.

کادیر دوئولو در کنار یک خانم
اینهانده قبلاً به خبرنگاران گفته بود قلبم را برای همیشه بره روی کادای ام و برای روز عروسیمان بسیار هیجان زده هستم. کادیر و نسلیهان که در ویژه برنامه سال نو میلادی اوسس ترکیه 2023 حضور داشتند، عشد، عشد، عشق کدیگر تعریف کردند. اما کادر دوئولو در کنار یک خانم دیده شد که سوالاتی را در ذهنداران این زوج ایجاد کردند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا