اخبار روز

شایعه تعطیلی کارخانه های خراسان رضوی تکذیب شد; فعالیت شرکت های صنعتی به روال گذشته ادامه دارد

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مرجع هر نوع تصمیم گیری و ارتباط، فعالیت واحدهای صنعتی استانداری است، در حالی که خبر تعطیلی دو هفته ای واحدهای تولیدی استان صحت ندارد و تکذیب می شود. .

حسن نوری زاده شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در واکنش به اخبار منتشر شده در فضای مجازی به این ادعا اشاره کرد. یکی وی خطاب به مدیران کارخانه های صنعتی با بیان اینکه خواستار تعطیلی دو هفته ای تمامی بنگاه ها و کارخانجات استان هستیم، گفت: امروز حوالی ساعت 14 مطلع شدم که مرکز دیسپاچینگ برق مشهد با برخی از مدیران کارخانه های صنعتی تماس گرفته و این موضوع را اعلام کرده است. (تعطیلات 2 هفته ای) اعلام شد.

وی تصریح کرد: کمیسیون انرژی خراسان رضوی زیرمجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری است، اما از آنجایی که مشکل مربوط به تاسیسات صنعتی است، اخبار منتشر شده را پیگیری کردم و در نهایت مشخص شد که دیسپاچینگ برق مشهد مرکز با برخی از این کارخانه ها تماس گرفت و این مقاله با عنوان.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با این حال هیچ مرکزی در استان نمی تواند برای ابلاغ پیام و تصمیم گیری و ابلاغ هر نوع برای کارخانه ها اقدام کند.

نوری زاده افزود: روال فعالیت یا برنامه مدیریت مصرف کارخانجات خراسان رضوی مطابق روال قبلی خواهد بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا