به گزارش خبرنگار پی ام آپ، چلسی برای جذب 55 میلیون پوند (70 میلیون دلار) پیشنهاد داد. حضرت موسی kaisedoبازیکن خط میانی برای شما پرونده ای که در ژانویه و به گفته دیوید رد شد اورنشتاین چند رسانه ای ورزشی، دومین پیشنهاد او به مبلغ 60 میلیون پوند (76 میلیون دلار) نیز در ماه ژوئن رد شد.

حالا رسانه ها زمان این تابستان پس از خرید مهاجم نیکلاس جکسون، آبی ها را مدعی شدند ویارئال با قراردادی هشت ساله به ارزش 30 میلیون پوند (38 میلیون دلار)، آنها قصد ندارند بیش از 80 میلیون پوند برای این بازیکن 21 ساله خرج کنند.

اگر سرها پل استمفورد منچستریونایتد که برای ارائه پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون پوند (127 میلیون دلار) برای بازیکن ملی پوش اکوادور آماده نیست، می تواند دروازه را برای ستاره سابق باز کند. مستقل قلب حصارباز کن.

رسانه به زبان انگلیسی ورزش های آسمانی می گوید که شیاطین سرخ ممکن است کایسادو برای جذب ستاره ای که قراردادش در ورزشگاه است آمکسسالی که در سال 2027 به پایان می رسد، دلیل این حرکت یونایتد رد پیشنهاد 55 میلیون پوندی آنها برای امضای قرارداد است. سنگ تراشی کوه او توسط چلسی طرد شده است.

برای شما در فوریه 2021، چند هفته پس از اینکه یونایتد شانس خرید این بازیکن 19 ساله را با مبلغی مشابه داشت، آنها او را با مبلغ ناچیز 4.5 میلیون پوند به خدمت گرفتند. مستقل جذب کرد

کایسادو بیش از هر بازیکن دیگری در فصل گذشته برای شماوی ضربات تکل (58)، بلاک (65) و بلاک (43) و همچنین 43 موقعیت ایجاد کرد و دومین پاسور برتر (219 پاس) بود. او هم بعدا ژائو پالهینیا از فولهامدومین تکلگر بالا در لیگ برتر بود.

کایسادو او پس از انجام بازی های دوستانه اکوادور مقابل بولیوی و کاستاریکا، در حال حاضر از تعطیلات تابستانی خود لذت می برد. او قرار است در ماه جولای برای پیش فصل آماده شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *