اخبار روز

شاهزاده سعودی رکورد لوکس را به نام خود ثبت کرد (+عکس)

شاهزاده‌های ثروتمند سعودی از گران‌ترین خودروهای لامبورگینی جهان گرفته تا بهترین خودروهای عضلانی، سوابق زندگی لوکسی در اختیار دارند. ولی یکی از این شاهزاده ها او تصمیم جدیدی می گیرد که می تواند برای همیشه در تاریخ زندگی لوکس بماند.

به گزارش گجت نیوز، ترکی بن مغرین آل سعود است یکی او یکی از شاهزادگان ثروتمند سعودی است که به دلیل علاقه به ماهیگیری قصد خرید بزرگترین کشتی ماهیگیری تفریحی جهان را دارد. این کشتی ماهیگیری که «Special One» نام دارد، حدود 70 میلیون دلار قیمت دارد و با امکانات بی نظیری که دارد، در واقع کاخی است که روی عرشه کشتی ساخته شده است.

کشتی ماهیگیری Special One با سرعت منحصر به فرد خود می تواند حتی از جدیدترین ناوشکن نیروی دریایی آمریکا سبقت بگیرد و بس. یکی یکی از جذابیت های خاص این کشتی شاهزاده سعودی است که می خواهد این رکورد مجلل را به نام خودش ثبت کند.

شاهزاده سعودی رکورد لوکس جهان را با بزرگترین کشتی ماهیگیری در جهان ثبت کرد

Special One – Special One، بزرگترین کشتی ماهیگیری تفریحی جهان، ماه آینده به شاهزاده ثروتمند سعودی ترکی بن مقرین آل سعود تحویل داده می شود. این کشتی 70 میلیون دلاری طولانی تر از یک استخر شنا در اندازه المپیک است و از شش عرشه تشکیل شده است. هر یک از این عرشه ها توسط استودیوی هلندی Vripack طراحی شده است و کل کشتی دارای یک کمان بلند و یک کابین ماهیگیری کم ارتفاع در عقب است.

شاهزاده سعودی یک رکورد تجمل گرایی به نام خود ثبت می کند

در داخل کشتی Special One سالن های مجلل و سالن های مهمانی وجود دارد. هر یک از این اتاق ها به راحتی می توانند 12 مهمان را در خود جای دهند و در مجموع 8 خدمه در این کشتی کار خواهند کرد. برای دید بهتر در هنگام ماهیگیری، دیواری دوبل با تمامی امکانات رصدی نیز در قسمت عقب این شناور ساخته شد.

شاهزاده سعودی یک رکورد تجمل گرایی به نام خود ثبت می کند

جان تیمرمن، مدیرعامل رویال هویسمن، شرکت سازنده Special One، در مصاحبه ای گفت:

مشخص است که تیم رویال هویسمن فقط به پروژه هایی علاقه مند است که چالش های فنی جدید را ارائه می دهند و ما آنها را طوری طراحی می کنیم که برای همیشه پروژه ای منحصر به فرد باقی بمانند.

موتورهای MTU حداکثر سرعت 35 گره دریایی را امکان پذیر می کنند که حتی از جدیدترین ناوشکن های نیروی دریایی ایالات متحده نیز پیشی می گیرد.

درباره این شاهزاده رکوردشکن سعودی

ترکی بن مقرن بن عبدالعزیز که ماه آینده این کشتی مجلل را دریافت می کند، برادرزاده 50 ساله ملک سلمان پادشاه عربستان است. این شاهزاده ثروتمند سعودی در کشورهایی مانند لبنان و انگلیس مدارس پرواز دارد و اخیراً تجارت املاک و مستغلات خود را در ترکیه راه اندازی کرده است.

شاهزاده سعودی یک رکورد تجمل گرایی به نام خود ثبت می کند

علاقه شدید این شاهزاده سعودی به ماهیگیری او را به فکر سفارش و خرید بزرگترین کشتی ماهیگیری تفریحی جهان انداخته و می تواند با شکستن رکوردهای لوکس دیگر در جهان شناخته شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا