اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

شادی گل مسی در برنابئو، این بار توسط یک بوکسور! (+عکس)

در رویداد بوکس “ولادا دل آنیو ۴”، لوتارو دل کامپو، استریمر آرژانتینی معروف به “لا کبرا”، پس از پیروزی در مبارزه خود، شادی گل معروف لیونل مسی در سانتیاگو برنابئو را بازسازی کرد. این اقدام او بار دیگر نام مسی و برنابئو را به یکدیگر پیوند زد.

در طول یک رویداد بوکس، اتفاقی افتاد که نام لیونل مسی و سانتیاگو برنابئو را دوباره به یکدیگر پیوند زد.

به گزارش “ورزش سه”، در طول «ولادا دل آنیو ۴» (یک رویداد بوکس اینفلوئنسرها که توسط ایبی لیانوس برگزار شد)، نام ستارهٔ آرژانتینی دوباره بر زبان‌ها افتاد. سه سال از زمانی که لئو مسی دوران بازی خود را در بارسلونا به پایان رساند می‌گذرد، اما امشب او دوباره در سانتیاگو برنابئو خبرساز شد. مسئول این اتفاق «لا کبرا»، استریمر آرژانتینی معروفی بود که در «ولادا دل آنیو ۴» شرکت داشت.

لوتارو دل کامپو، که بیشتر با نام لا کبرا شناخته می‌شود، در دومین مبارزهٔ خود در «ولادا دل آنیو ۴» با گوانار، استریمر دیگر، روبرو شد. اگرچه لا کبرا شانس کمی برای پیروزی داشت، اما مشکلات شانهٔ حریف و چند ضربهٔ غافلگیرکننده باعث شد ترازو به نفع او سنگینی کند.

پس از کسب کمربند قهرمانی، زمان جشن فرا رسید. لا کبرا، که یک هوادار بارسلونا است، لحظه‌ای درنگ نکرد و به سبک مسی خوشحالی کرد. استریمر آرژانتینی پیراهن شمارهٔ ۱۰ مسی را بالا آورد و آن را به هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو نشان داد.

شادی گل مسی در برنابئو، این بار توسط یک بوکسور! (+عکس)

لا کبرا می‌خواست شادی گل معروف مسی در سانتیاگو برنابئو را بازسازی کند. در ۲۳ آوریل ۲۰۱۷، ستارهٔ آرژانتینی پس از گلزنی در ال کلاسیکو تصویری برای ماندگاری در تاریخ خلق کرد و پیراهنش را در مقابل هواداران به نمایش گذاشت.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا