اخبار روز سینما

سینما پدر معنوی خود را از دست داد

به گزارش پی ام آپ به نقل از مهر به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی ثریا، حمیدریزه کافریان رئیس سازمان سینمایی ثریا در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم و یارانش پس از سانحه هوایی، پیام تسلیت خود را منتشر کرد.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

«ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت»

شوک خبر مرگ ناگهانی جمعی از خادمان در سانحه هوایی هنوز فروکش نکرده است و نمی توان فهرست شهدای این حادثه را مرور نکرد و به داستان قهرمانان این حادثه فکر نکرد. . شهید سیدابراهیم رئیسی پس از شهید حسین امیرعبداللهیان که در مأموریت ارتقای وجهه بین المللی ایران به افتخار شهادت نائل آمد، دومین رئیس جمهور تاریخ ایران شد که دوران خدمتش به مهر شهادت هادیمی مزین شد. در کنار وی استاندار آذربایجان شرقی دکتر دکتر ملک رحمتی و هیئت همراه نیز به شهادت رسیدند.

امام جمعه محبوب و محترم تبریز، حجت الاسلام آل هاشم نیز در این جمع بود که فقدان ایشان اندوهی مضاعف برای ما سینماگران ایجاد کرد. امام جماعت از هنر پژوهانی که بارها در کنار «سینما» بوده و نه تنها از قهرمانان فیلم ها بلکه از سازندگان آن ها نیز حمایت می کند. سینما حامی و پدر معنوی بزرگی را از دست داده و حالا خودش قهرمان داستانی تکان دهنده شده است. داستان قهرمانانی که در حین خدمت جام شهادت را نوشیدند.

روحشان قرین رحمت و مغفرت الهی باد».

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا