اخبار روز سینما

سینماهای کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل است


به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از شهادت آیت الله رئیسی و یارانش، سینماهای سراسر کشور به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان افتتاح شد. همراهان او محیط زیست، از دوشنبه 31 اردیبهشت ماه تمامی فیلم‌های سینمایی تا اطلاع ثانوی تعطیل و اکران متوقف می‌شود و سالن‌های کمدی و غیرطنز تا اطلاع ثانوی روی صحنه نمی‌روند.

بر اساس این گزارش، مبلغ بلیط های کنسل شده به حساب کاربری اضافه می شود.

بالگرد حامل رئیس جمهور که برای افتتاح سد هدآفرین به منطقه مرزی رفته بود در راه بازگشت به تبریز دچار سانحه شد. علاوه بر رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی نیز در این بالگرد حضور داشتند.

امام جمعه تبریز آیت الله آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند که آنها نیز به شهادت رسیدند. سردار سید مهدی موسوی، رئیس یگان حفاظت ریاست جمهوری، نیروی وابسته به سپاه انصارالمهدی، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز القادی از جمله شهدای این حادثه هستند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا