اخبار روز سینما جهان

سیسیلی‌ها از کوین اسپیسی تجلیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین کوین اسپیسی جایزه یک عمر دستاورد را در تائورمینا، سیسیل دریافت کرد. این جایزه بخشی از جوایز ملل است که با همکاری سنای جمهوری ایتالیا و منطقه سیسیل اعطا می شود. جرارد دوپاردیو، آبل فرارا و کلودیا کاردیناله از جمله چهره هایی هستند که پیش از این با این جایزه تجلیل شده اند.

مهر وی نوشت: این جایزه به اسپیسی تعلق می گیرد که در سال های اخیر به اتهام تجاوز جنسی خبرساز بوده و در ماه های اخیر تلاش کرده به دنیای سینما بازگردد. او مصاحبه های پرمخاطبی انجام داده و قرار است در فیلم «تماس» دیده شود. او همچنین در یک فیلم آمریکایی به نام «پیتر فایو هشت» بازی کرد که برای اولین بار در فیلادلفیا به نمایش درآمد.

اهداکنندگان این جایزه از کوین اسپیسی به عنوان یادگاری جاودانه از تاریخ سینما و تئاتر یاد کردند که شایسته ادامه کارش است.

اسپیسی همچنین اخیرا به عنوان مهمان افتخاری جشنواره معتبر فیلم زردآلو طلایی در ایروان ارمنستان معرفی شد.

این بازیگر همچنان با عواقب این اتهامات دست و پنجه نرم می کند، زیرا در یک پرونده مدنی که توسط بازیگر آنتونی راپ در ایالات متحده تشکیل شده است و همچنین یک پرونده جنایی در بریتانیا بر اساس ادعای 5 مرد بی گناه شناخته شده است. یک پرونده مدنی دیگر در بریتانیا قرار است در سال 2025 رسیدگی شود.

مراسم اهدای جوایز تائورمینا که در آن اسپیسی روی صحنه خواهد رفت، 21 جولای (31 تیر) در جشن تابستانی شهر تاریخی سیسیل برگزار می شود و ربطی به جشنواره فیلم تائورمینا که از 13 تا 19 جولای (23 تا 29) برگزار می شود، ندارد. تیر) برگزار می شود، ندارد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا