اخبار روز سینما

سیر تا پیاز زندگی بهنوش طباطبایی / عکس های بعد از طلاق بهنوش در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد! + عکس

به نقل از شمانیوز، در ادامه می توانید جدیدترین عکس بهنوش طباطبایی را مشاهده کنید.

بهنوش+طباطبایی

بهنوش طباطبایی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ به دنیا آمده است. او مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی را در اختیار دارد. همچنین، بهنوش طباطبایی دوره‌ای در حوزه بازیگری را در دانشکدهٔ هنرهای زیبا در دانشگاه تهران فرا گرفته است. در ضمن، او از مهدی پاکدل جدا شده است.

نام : بهنوش طباطبایی

متولد :  ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ تهران

حرفه :بازیگر

زمینه فعالیت : سینما، تئاتر،تلویزیون

تحصیلات : لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۷ تا اکنون

همسر: مهدی پاکدل (ازدواج۱۳۸۹– طلاق ۱۳۹۵)

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در منطقه یوسف آباد تهران به دنیا آمده است. او یک بازیگر سینما و تلویزیون است و همچنین یک خواهر به نام تینوش دارد. بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است و همچنین یک دورهٔ بازیگری را در دانشکدهٔ هنرهای زیبا در دانشگاه تهران گذرانده است.

بهنوش+طباطبایی

از دوران کودکی، بهنوش طباطبایی علاقه‌مند به بازیگری بوده است. وی حضور خود را در صنعت سینما و تلویزیون از سال ۱۳۷۷ با بازی در مجموعه تلویزیونی “یونس” آغاز کرده و با بازی در سریال‌های مختلف تلویزیونی شهرت بیشتری بین مردم کسب کرده است.

وضعیت تاهل بهنوش طباطبایی
در سال ۱۳۸۹، بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون، با مهدی پاکدل ازدواج کرد. پس از 5 سال زندگی مشترک، آنها در سال ۱۳۹۴ تصمیم به طلاق گرفتند و جدا شدند. این خبر به سکوت پیوست و اخباری از وضعیت آنها در دنیای رسانه‌ها منتشر نشد.
ماجرای ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی

یکی از زوج‌های هنرمند تلویزیون، بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل بودند که پس از چند سال زندگی مشترک، اقدام به جدایی کردند. آشنایی این دو هنرمند به سال 1385 برمی‌گردد، هنگامی که در فیلم “مصائب دوشیزه” بازی کردند.

این زوج هنرمند در اسفندماه سال 1389 زندگی مشترک خود را شروع کردند، اما این زندگی برای مدت زمان کوتاهی ادامه پیدا کرد و در سال 1395، اعلام جدایی خود را از طریق رسانه‌ها به عمومیت رساندند.

ماجرای ازدواج بهنوش طباطبایی

آغاز بازیگری بهنوش طباطبایی در سینما و تلویزیون

بهنوش طباطبایی، بازیگر معروف ایرانی، مسیر حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۷ با شرکت در مجموعه تلویزیونی “یونس” آغاز کرد. او با بازی در سریال‌های مختلف تلویزیونی، به خصوص سریال‌هایی که در بین عموم مردم شناخته شده بودند، شهرت یافت. پس از حضور در “یونس”، بهنوش طباطبایی در سریال‌های متعددی نقش ایفا کرد، اما مشارکتش در سریال‌هایی همچون “مسافری از هند”، “عشق گمشده”، “پیله‌های پرواز”، “گلهای گرمسیری”، “در مسیر زاینده رود” و “میکائیل” بیش از پیش به او شهرت و شناخت جامعه‌ی علاقه‌مند به هنرمندان دست یافت.

مهراوه شریفی یا جرقه بازیگری بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی، بازیگر مشهور امروز در صنعت سینما و تلویزیون، علاقه‌مندی خود را به بازیگری از دوران کودکی پیدا کرد. او در حقیقت با دیدن مهراوه شریفی نیا، جرقه‌ای برای بازیگری در دل خود احساس کرد.

مهراوه شریفی نیا همکلاسی بهنوش طباطبایی در دوران ابتدایی بود. بهنوش با دیدن جذابیت‌های بازیگری مهراوه و عکس‌هایی که او به همکلاسی‌هایش نشان می‌داد، علاقه به بازیگری پیدا کرد. در واقع، او در همان دوران کودکی تصمیم مهم وارد شدن به دنیای بازیگری را گرفت.

علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی علاقه فراوانی به ورزش دارد و در اوقات اختصاص داده شده، علاوه بر کتاب خواندن، به ورزش مشغول می‌شود. او در یک دوره ورزشی حرفه‌ای زیر نظر یک مربی فعالیت کرده است. این بازیگر آرام و صبور، به طور واضح علاقه زیادی به حیوانات نشان می‌دهد و یک گربه خانگی به نام نارنگی را نگه می‌دارد.

علاقه بهنوش طباطبایی

فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی

ماجرای نیمروز:رد خون (1397)

غلامرضا تختی (1397)

لابی (1395)

زیر سقف دودی (1395)

سیانور (1394)

شانس، عشق، تصادف (1393)

قصه عشق پدرم (1391)

گام های شیدایی (1391)

آزادراه (1389)

پوست موز (1387)

کلاغ پر (1386)

پسران آجری (1385)

مصائب دوشیزه (1385)

سریال های تلویزیونی بهنوش طباطبایی

1377 یونس (محمدرضا خالقی)

1378 کوی دامون (عباس رنجبر)

1381 نوعروس (بیژن میرباقری)

1382 مسافری از هند (قاسم جعفری)

1383 عشق گمشده (حسین سهیلی زاده)

1384 پیله های پرواز (حسین سهیلی زاده)

1387 گل های گرمسیری (محمدمهدی عسگرپور)

1388 چاردیواری (سیروس مقدم)

1389 در مسیر زاینده رود (حسن فتحی)

1389 مختارنامه (داوود میرباقری)

1390 از یاد رفته (فریدون حسن پور)

1394 میکائیل (سیروس مقدم)

علت طلاق بهنوش طباطبایی

پس از گذشت 5 سال از زندگی مشترک، این زوج هنری در سال 1394 به طلاق رسیدند و در سکوت از هم جدا شدند. عدم تفاهم و بحث‌های طولانی و بی‌نتیجه، در نهایت منجر به تصمیم جدایی شد.

علت طلاق بهنوش طباطبایی

طعنه بهنوش طباطبایی به همسر سابق

پدر عزیزم، اوست که تنها مرد زندگی من است. قلبش تنها به مهر و نوازش می‌تپد. زبانش فقط با مهر و نوازش سخن می‌گوید و دستانش تنها به مهر و نوازش برای محبت به سوی من دراز می‌شود.

با خداوند دعا می‌کنم تا حافظِ مردان و پدران باشد؛ آنانی که هنر عشق را فرا گرفته‌اند. و آرزو می‌کنم که دنیا از اینگونه مردان پُر شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا