اخبار روز سینما جهان

«سیاره میمون‌ها» در صدر فروش جهانی

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، «پادشاهی سیاره میمون ها» محصول دیزنی و قرن بیستم در اولین آخر هفته اکران خود ۷۲.۵ میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی کسب کرد.

آخرین قسمت از مجموعه «میمون ها» با 56.5 میلیون دلار در رتبه اول در آمریکای شمالی قرار گرفت و مجموع فروش جهانی خود را در هفته اول اکران به 129 میلیون دلار رساند.

به گزارش ایسنا، پیش بینی می شود «پادشاهی سیاره میمون ها» که با بودجه 160 میلیون دلاری ساخته شده است، مانند قسمت های قبلی قسمت عمده ای از درآمد خود را در گیشه بین المللی به دست آورد.

این فیلم با 11.4 میلیون دلار در چین بهترین عملکرد را در بازار خارجی داشته و پس از آن فرانسه با 7.1 میلیون دلار، مکزیک با 6.4 میلیون دلار و انگلیس با 4.8 میلیون دلار در رتبه های بعدی قرار دارند.

دیگر بازارهای برتر این فیلم عبارتند از: کره جنوبی (3.2 میلیون دلار)، استرالیا (2.7 میلیون دلار)، برزیل (2.6 میلیون دلار)، آلمان (2.2 میلیون دلار) و اسپانیا (2.2 میلیون دلار). آنها بودند.

قسمت های قبلی از جمله Rise of the Planet of the Apes و War for the Planet of the Apes به ترتیب 481 و 490 میلیون دلار فروش داشتند، در حالی که Rise of the Planet of the Apes با 710 میلیون دلار در سراسر جهان پرفروش ترین قسمت این مجموعه است.

وس بال «پادشاهی سیاره میمون ها» را کارگردانی کرد که چهارمین قسمت از سری جدید و دهمین فیلم از این مجموعه فیلم ۵۶ ساله است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا