به گزارش مانیبان به نقل از تجارت نیوز، بسیاری از پروژه های ارزهای رمزنگاری شده تلگرام مانند Dogs این هفته ایردراپ خود را تکمیل کرده و وارد فاز ادعای توکن می شوند. تاکنون 380 میلیارد توکن به بیش از 20.5 میلیون کاربر Dogz اختصاص یافته است. با توجه به اتمام Airdrop Dogs این پروژه به مرحله توکن سوزن نزدیک می شود. در این مرحله، CommunityDogs در مورد تعداد توکن هایی که باید از چرخه خارج شوند، رای خواهند داد.

مرحله سوزاندن ژتون سگ

سوزاندن توکن، که فرآیند کاهش عرضه کل توکن های در گردش است، می تواند به افزایش ارزش آن توکن کمک کند. در این مرحله از توکن Sozi Dogz، دارندگان این توکن با رای خود تصمیم می گیرند که کدام قسمت از توکن از گردش خارج شود. در کنار این توکن سوزی، پروژه Dogs قصد دارد بخشی از توکن ها را به خیریه ها اهدا کند. کاربران همچنین نوع خیریه ای که توکن ها به آن اهدا می شوند را تعیین می کنند.

Dogs بیش از 300000 دلار به کودکان و موسسات خیریه مرتبط با حیوانات اهدا کرده است، و سوزاندن نشانه جدید فرصتی برای دارندگان توکن خواهد بود تا برای یک هدف خوب بایستند.

اطلاعات پروژه Doggs

داگز به تازگی توانسته رکورد 17 میلیون مدعی توکن را از زمان راه اندازی خود به ثبت برساند. CoinDogs که برگرفته از سگ پل دورف مدیر عامل تلگرام است، مدت کوتاهی پس از راه اندازی به محبوبیت گسترده ای دست یافت. کاربران این توکن منتظر لیست شدن آن در صرافی های معروف ارزهای دیجیتال هستند. این توکن که در شبکه TON راه اندازی شد، وعده پاداش های بلند مدت را به کاربران می دهد.

نماد داده جفت

تامین این طرح معادل 550 میلیارد سکه است که 81.5 درصد آن به صورت مستقیم به اعضای فعال این طرح اختصاص می یابد. از این مبلغ 73 درصد به کاربران سابق تلگرام و مابقی برای بازرگانان و کاربران جدید اختصاص دارد. علاوه بر این، تیم Dogz حدود 10٪ را برای توسعه آتی توکن Dogz رزرو کرده است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما