اخبار ورزشی

سکوت هولدینگ خلیج فارس مقابل شایعات جنجالی

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ استقلال برای اولین‌بار در تاریخ فعالیت خود در لیگ برتر، قرار است با مالکیت خصوصی وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه شود و در حالی‌که آبی‌ها در فصول گذشته عملکرد پرنوسانی در بازار نقل‌وانتقالات داشته‌اند، حالا شرایط را هواداران باشگاه متفاوت از گذشته می‌بینند و امیدوارند که با حضور مالک جدید، وضعیت مالی تیم‌شان متفاوت باشد. با وجود گذشت نزدیک به 2 هفته از پایان فصل 03-1402 برای استقلالی‌ها، سکوت مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس که مالکیت این باشگاه را برعهده دارند، در نوع خود جالب‌توجه است.

جواد نکونام در اولین فصل حضورش در استقلال در کسوت سرمربی، روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و موفق به کسب عنوان 67 امتیاز شد؛ آن‌هم در حالی‌که در 21 دوره از 23 دوره لیگ برتر، کسب 67 امتیاز برای رسیدن به مقام قهرمانی کافی بود اما با این وجود، آبی‌ها با فاصله یک امتیازی نسبت به پرسپولیس ناکام در کسب عنوان قهرمانی بودند تا عنوان بهترین نایب‌قهرمانی در تاریخ لیگ برتر به آبی‌پوشان پایتخت با هدایت جواد نکونام برسد. نکونام در دوره‌ای که حجت کریمی در قامت سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها فعالیت می‌کرد، قراردادی 3 ساله با استقلال امضا کرد اما حالا آینده کاری او در جمع آبی‌پوشان پایتخت مبهم است.

257 251

منبع:بازتاب آنلاین

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا