اخبار روز سینما

سکانس لو رفته بازی الناز ملک در ذوب کاری 2 / بازیگر زن منفجر شد!

سریال Wound Kari 2 به زودی منتشر می شود. الناز ملک در دو نقش در ذوب کاری بازی کرده است و هم اکنون بخشی از بازی او در این سریال منتشر شده و این بازیگر در حال خرید است. نقش الناز ملک در ژور کاری به زودی مشخص می شود.

اولین سکانس لو رفته الناز ملک در ژورکاری ۲

اولین سکانس لو رفته الناز ملک در ذوب کاری 2 / بازیگر زن منفجر شد!

زمان گسترش زخم 2.

فصل جدید سریال ذوب کاری 2 برای پخش اختصاصی از پلتفرم فیلیمو و طی مراحل تصویربرداری و تدوین همزمان ساعت 8 صبح جمعه هفدهم تولید شده است. شهریور از فیلمو پخش خواهد شد. بنابراین برنامه آخر هفته خود را دوباره تنظیم کنید. جمعه با حادثه کار 2

سنت الناز ملک پور

الناز ملک پور معروف به الناز ملک 19 آذر وی در سال 1374 در تهران به دنیا آمد. الناز ملک 174 سانتی متر قد و حدود 70 کیلوگرم وزن دارد. از دیگر ویژگی های این بازیگر می توان به موهای قهوه ای، چشمان سبز و راست دست بودن اشاره کرد. خانواده الناز ملک ظاهرا کوچک هستند اما از پدر، مادر، تعداد برادران و خواهران و همچنین شغل پدر و مادرش اطلاعات زیادی در دست نیست.

الناز ملک در سریال پاییز.

الناز ملک اولین بار با بازی در سریال پاییز مقابل دوربین قرار گرفت. سریال امنیتی «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده ساخته می شود که پخش آن با شایعات و احادیث زیادی همراه بود. با پخش اولین قسمت از سریال نمایش خانگی، الناز ملک، بازیگر کمتر شناخته شده صحنه که بازی قابل قبولی از سجاد پهلوان زاده ارائه کرد، شهرت و شهرت قابل توجهی به دست آورد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا