اخبار روز

سپرده بیست میلیونی برای بازنشستگانی که این شرایط را دارند / جزئیات مهم

به گفته پی ام آپ، پس از اعلام معاون فرهنگی، اجتماعی و استانداری سازمان تامین اجتماعی مبنی بر ثبت نام وام بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق کانون های بازنشستگی، مقرر شد ثبت نام وام از طریق صفحه سایت سازمان تامین اجتماعی انجام شود. و از طریق کانون های بازنشستگی انجام خواهد شد.

شرایط دریافت این وام به شرح زیر است:

متقاضیانی که وام های 2 میلیون تومانی، 5 میلیون تومانی، 7 میلیون تومانی و 12 میلیون تومانی در مراحل اولیه دریافت کرده اند، برای ثبت نام مجدد نیازی به مراجعه به مرکز ندارند. زیرا امکان ثبت وام برای این افراد در سامانه مربوطه وجود نخواهد داشت.

متقاضیانی که قبلا برای دریافت وام ثبت نام کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و باید منتظر پیامک سازمان تامین اجتماعی باشند.

ثبت نام وام برای متقاضیان جدید طبق لیست بالا انجام می شود.

ثبت نام وام نیاز به پیگیری ندارد و در صورت تایید وضعیت از طریق پیامک از سازمان تامین اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به اینکه تعداد اقساط وام ویژه اکثر مراکز بازنشستگی کم است اما در مقایسه با تعداد متقاضیان دریافت این تسهیلات زمان بر است.

بنابراین زمان مشخصی برای سپرده گذاری وام اعلام نشده است و مشخص نیست متقاضیانی که در خرداد ماه ثبت نام می کنند چه زمانی می توانند وام دریافت کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا