اخبار روز

سپرده بزرگی برای برداشت افراد وجود دارد.


به گزارش مانیبان به نقل از تسنیم، در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها آمده است: مرحله 155 یارانه کمک معیشتی بر اساس ابطال اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب سران سازمان واریز می شود. خانوار و از نیمه شب چهارشنبه بیستم دی ماه قابل جابجایی است.

در نتیجه اگر سرپرستان خانوار بین دهک اول تا سوم باشند، به ازای هر نفر 400 هزار تومان و اگر بین دهک چهارم و نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود. شخص

در صورتی که سرپرستان خانوار از صورتحساب الکترونیکی استفاده نکرده باشند، کل مبلغ یارانه قابل برداشت است و در صورت استفاده از آن، همان مبلغ یارانه خانوار کسر و مابقی به حساب صندوق واریز می شود. سرپرست خانوار. .

کسر تسهیلات اربعین و وام کرونا

در صورتی که سرپرستان خانوار قبلا برای دریافت وام 10 میلیون ریالی از محل تاج دوم اقدام کرده باشند، مابقی پرداختی این وام از مبلغ واریز شده به حساب آنها کسر می شود.

ضمناً سرپرستان خانوارهایی که خدمات ارسال به اماکن مرتفع (اربعین) را دریافت کرده‌اند، متناسب با حجم خانوار، هزینه این سرویس از حساب آنها کسر می‌شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا