اخبار ورزشی

سپاهان ایران مقام ششم را کسب کرد/ بررسی عملکرد بازی سپاهان الکویت در دیدار جام باشگاه‌های آسیا هندبال!

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، تیم‌ هندبال سپاهان نماینده ایران و تیم الکویت از کشور کویت امروز جمعه ۱۹ خرداد 1402 در ادامه بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا (2023) به میزبانی ایران در شهر اصفهان از ساعت 17 در سالن ورزشی ۲۵ آبان نقش جهان برای تعیین مقام پنجم و در ششمین دوره مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 33 بر 32 به سود الکویت به پایان رسید.

اسامی بازیکنان سپاهان از ایران:

مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، عادل اسدی، یاسین کبیریان جون، استوان وویویچ، لیوس وید، محمد سیاوشی، صابر حیدری، محمدرضا اورعی، کامیار طاهری، سعید پورقاسمی، سعید برهانی، وحید مسعودی، علیرضا کاظمی، افشید صادقی، سعید پورقاسمی .
مربی: وسلین وویویچ

سپاهان ایران مقام ششم را کسب کرد/ بررسی عملکرد بازی سپاهان الکویت در دیدار جام باشگاه‌های آسیا هندبال!

اسامی بازیکنان الکویت:

قربعلی عبدالله، عبدالله الخامسی، صالح علی، الشماری عبدالحزیز، الحربی عباس، صفر حسن، الادوانی سیف، عامرمحمد، تکسیراوینیسیوس، مارزو فرانکیس، هرناندز انجل، الشماری نشاری، عبدالعزیز یاسین، توم کارل و سفرعلی.

مربی: مارکوس اولیویرا

نیمه اول: هر دو تیم در گلزنی با مشکل مواجه شدند و گل اول این دیدار پس از 3 دقیقه برای الکویت به ثمر رسید. سپاهانی ها با 3 گل عقب افتادند و وویویچ یک وقت استراحت اعلام کرد و سپاهانی‌ها در دقیقه 6 یکی از گل های از دست رفته را جبران کردند.

دروازه بان الکویت عملکرد چشمگیری در دروازه به نمایش گذاشته است. سپاهانی ها در دو حمله متوالی تفاضل گل را به 2 رساندند. بازی در دقیقه 15 مساوی شد و سپاهانی ها برای اولین بار در این دیدار توسط مجتبی حیدرپور پیش افتادند. در ادامه بازی، شاگردان وویویچ در شرایط مسابقه تسلط بیشتری پیدا می کنند، بازی با نتیجه 11 بر 8 دقیقه 20 به سود سپاهان می شود، ضربه بازیکنان الکویت به سمت دروازه سیاوشی دقیق نیست. چند دقیقه ای از بازیکنان خارجی سرمربی و گل تیم حریف را جبران کرد. در نهایت نیمه اول با تساوی 14 بر 14 به پایان رسید.

سپاهان ایران مقام ششم را کسب کرد/ بررسی عملکرد بازی سپاهان الکویت در دیدار جام باشگاه‌های آسیا هندبال!

نیمه دوم: سپاهانی ها اولین گل این نیمه را به ثمر رساندند. طلاپوشان با یک گل پیش افتادند، وویویچ از سیستم پاور پلی در حمله استفاده می کند. برهانی به جای شیاوشی درون دروازه سپاهان قرار گرفت.

در دقیقه 10 بازی 22-20 به سود الکویت است. متیک بازیکن خارجی سپاهان با ضربه محمد عامر از ناحیه بینی مصدوم شد و به بیرون رفت و بازیکن الکویت با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. کویتی ها اختلاف کل را به 3 رساندند که تنها ضربه تک سپاهانی ها از دروازه حریف خارج شد.

در دقیقه 20 بازی 25 بر 23 به سود الکویت است، دو بازیکن الکویت در دو دقیقه گل خوردند و سپاهانی ها این فرصت را دارند تا اختلاف را کم کنند. الکویت با استفاده از سیستم پاورپلی به دلیل یک دستیار کمتر در حمله، سپاهان تفاضل گل را به یک رساند. این دیدار در وقت قانونی با نتیجه 30 بر 30 به پایان رسید و نتیجه بازی با ضربات پنالتی مشخص شد. در ضربات پنالتی اول سپاهانی ها پیش افتادند اما الکویت به سمت دروازه بان بهتری رفت و در نهایت بازی با نتیجه 33 بر 32 به سود الکویت به پایان رسید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا