اخبار ورزشی

سپاهان از ایران 30_ الکاظمه کویت 28/ برد ارزشمند گلدن پوشان در خانه

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های هندبال ایران سپاهان و الکاظمه کویت از ساعت 6 بعد از ظهر امروز – جمعه 12 ژوئن – به عنوان بخشی از آخرین روز روز دوم 25 دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا هندبال مردان (2023) در تاریخ 4 آبان ماه در سالن مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

اسامی بازیکنان الکاظمه کویت:
احمد الجویدمحمد عبدالرضا، ابراهیم الامیرپشه هاربیانور بن عبدالله، احمد به نازیاحمد قتانعبدالعزیز مسعودی، فواز آلمولا، فواز مشاوریاسین سیاهاحمد السلیلیتبریک می گویم بخیه زدنغمگین الحیدری، اسامه جزیری و محمد فراد.
مربی ورزشی: میلو پتروویچ

اسامی بازیکنان سپاهان از ایران: مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، عادل اسدی، یاسین کبیریان جون، استوان وویویچ، لوئیس ودا، محمد سیاووشیصابر حیدری، محمدرضا اوریکامیار طاهری، سعید پورقاسمی، سعید برهانی، وحید مسعودی، علیرضا کاظمی، افشید صادقی، متیک و سعید پور قاسمی.
مربی ورزشی: وازلین وویویچ

بخش اول: گل اول الکاظمه کویت گل زد، سپاهانی ها با دو گل پیش افتادند و عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشتند. سیاووشی داخل دروازه طلایی تحت پوشش اینفلوئنسر ظاهر شده و بازیکنان این تیم بازی را در دست گرفته اند. مربی الکاظمه او با تعویض هایی که انجام داد، بازی را برگرداند تا در دقیقه 12 بازی به تساوی کشیده شود. الکاظمه اجازه نمی دهد اختلاف بیش از یک گل باشد. افشین صادقی دروازه حریف را به خوبی باز می کند. در دقیقه 20 نتیجه 12 بر 11 به سود سپاهان می شود، هواداران حاضر در سالن به خوبی از تیم خود حمایت می کنند. صابر حیدری پس از دقایقی موفق به زدن گل طلا شد تحت پوشش افزایش به 2. بازیکن تیم الکاظمه با ملایم نیمه اول کارت قرمز مستقیم گرفت تا با نتیجه 20 بر 18 به سود سپاهان به پایان برسد.

نیمه دوم: سپاهانی ها تفاضل گل را افزایش دادند، بازیکنان الکاظمه آنها کم نمی کنند و سعی می کنند گل های از دست رفته را جبران کنند. در دقیقه 10 بازی نتیجه 24 بر 22 به سود سپاهان می شود، گلزنی هر دو تیم در این دقایق دشوار است. می توان رسیدن. باز هم صابر حیدری تفاضل گل را به عدد 3 رساند الکاظمه آنها در حملات موفق نیستند. در نهایت این دیدار با نتیجه 30 بر 28 به سود سپاهان به پایان رسید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا