سوپرکار برقی گروه بهمن به شیراز آمد

گروه ابرخودروهای الکتریکی BMW Space بهمن به نمایشگاه شیراز آورده است. خودرویی قدرتمند با ظاهری فضایی.

بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز از بیست و یکم آغاز می شود خرداد ماه شروع شده و تا 26 ادامه خواهد داشت خرداد این نمایشگاه ادامه دارد و در واقع اولین نمایشگاه خودرو است که در سال 1403 برگزار شد. شرکت های زیادی در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات خودروی خود را در معرض دید عموم قرار داده اند. یکی از این شرکت ها، گروه بهمن این است که همراه با زیرشاخه های آن مانند; BMW Cars، BMW Space و غیره آنها وارد این نمایشگاه شده اند و خودروهای خود را به نمایش گذاشته اند اما بدون شک جواهری در تاج خودروهای وارداتی هستند. بهمن موتور سوپراسپرت برقی وارداتی این شرکت نتا جی تی است.

همانطور که می دانید شرکت HOZON AUTO این شرکت دانش بنیان چینی است که در زمینه خودروهای برقی فعالیت می کند و محصولات آن با نام تجاری نتا به بازار عرضه می شود. NTAGT در واقع این یک ابرخودروی تمام الکتریکی است که در سال 2022 توسط این شرکت به بازار عرضه شد. سکو Shenhai توسط BMW Space به عنوان شعبه ای از این گروه تولید و اداره می شود. بهمن در زمینه واردات خودروهای برقی پا در خیابان های کشور بگذارید.

ابر خودروی برقی این گروه بهمن به شیراز آمد
سوپرکار برقی گروه بهمن به شیراز آمد

طراحی بدنه ابر خودروی برقی این گروه بهمن

ابر خودروی برقی این گروه بهمن در نمای جلویی خود سبک طراحی خاص و منحصر به فردی را به نمایش می گذارد که می تواند نظر بیننده را به خود جلب کند. بیشترین جذابیت طراحی قسمت جلو به دلیل سبک طراحی چراغ های جلو است که طراحی آن از خطوط منحنی و گوشه های تیز تشکیل شده و به نوعی توانسته ظاهری نسبتاً اسپرت به این خودرو بدهد.

ابر خودروی برقی این گروه بهمن به شیراز آمد
سوپرکار برقی گروه بهمن به شیراز آمد

در نماهای جانبی نتا جی تی، سبک طراحی اسپرت این خودرو بیشتر به چشم می خورد. سبک طراحی قسمت های مختلف این قطعه، شکل و انحنای سقف و طراحی چرخ های آلومینیومی نشان می دهد که به خودرویی کاملا متفاوت نگاه می کنیم. اما سبک طراحی عقب ابر خودروی برقی این گروه بهمن نسبت به قسمت های دیگر کمی راحت تر است. اما در طراحی چراغ های عقب و گرافیک آن ها سعی شده از طراحی ساده این قطعه کاسته شود که تا حد زیادی موفق بوده است. در قسمت سپر عقب این خودرو نیز شاهد طراحی اسپرتی هستیم که به هماهنگی طراحی بدنه این خودرو کمک شایانی کرده است.

مشخصات فنی

Net GT اون گروه بهمن واردات آن را بر عهده دارد، از دو موتور الکتریکی استفاده می کند که با هم می توانند 456 تولید کنند رزومه قدرت و 640 نیوتن متر گشتاور نیروی تولید شده را به همه چرخ ها پیدا کرده و انتقال دهید. یک نکته جالب در مورد ابرخودروی برقی. بهمن این خودرو می تواند در 3.7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد که رقم مهمی است.

Neta GT از باتری با ظرفیت 78 کیلووات ساعت و فناوری خنک کننده آبی بهره می برد که این خودرو با آن می تواند مسافت 580 کیلومتری را در شرایط استاندارد طی کند.

طراحی کابین و ویژگی های سوپراسپرت برقی این گروه. بهمن

ابر خودروی برقی این گروه بهمن فضای داخلی کابین نیز مانند نمای بیرونی، طراحی بسیار مدرن، مدرن و لوکسی را به نمایش می گذارد. استفاده از متریال های لوکس، رنگ های متنوع در کنار طراحی خاص و منحصر به فرد توانسته خودرویی کاملا متفاوت را به نمایش بگذارد که می تواند هر بیننده ای را به خود جذب کند.

ابر خودروی برقی این گروه بهمن به شیراز آمد
سوپرکار برقی گروه بهمن به شیراز آمد

جدا از همه این موارد، Neta GT ویژگی های بسیار خوبی دارد که عبارتند از; پشت آمپلی فایر دیجیتال، سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی، دوربین 360 درجه، گرمایش یخچال و صندلی جلو، رانندگی خودکار، شش کیسه هواسنسور نور، سنسور باران و غیره

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما