اخبار روز

سوپرایز عید بانک ملی ایران با طرح مهربانی ملی

وام مسکن | بانک ملی ایران به منظور حمایت از اقشار مختلف جامعه و سهولت دسترسی عموم مردم به وام با سود 2 تا 4 درصد، طرحی به نام مهربانی ملی را راه اندازی کرده است که در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. شما در این پروژه شرکت می کنید می توانید تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) وام بگیرید.

در این پروژه که با استقبال اقشار مختلف جامعه مواجه شده است، علاقه مندان پس از افتتاح حساب می توانند آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید، iOS و PWA “Bam” را از آدرس نصب کرده و به صورت حضوری درخواست خود را مطرح کنند.

بدین منظور متقاضیان گرامی می توانند پس از ورود به سامانه «بام» به قسمت «گشایش حساب»، گزینه «نوع حساب» (قرض الحسنه مهربانی) را انتخاب و مراحل افتتاح حساب را تکمیل کنند.

متقاضیان گرامی برای درخواست وام مهربانی به صورت آفلاین و از طریق بام باید امضای دیجیتال خود را در اپلیکیشن اندروید و آی او اس فعال کنند.

ضمناً برای ثبت درخواست باید یک ماه از افتتاح حساب متقاضی گذشته باشد.

این تسهیلات ظرف 4 ساعت پس از اتمام عملیات پیش بینی شده در طرح به حساب مشتری واریز می شود.

در این طرح وام قرض الحسنه با در نظر گرفتن میانگین عملکرد حساب از یک تا دوازده ماه و تنها با یک ضامن معتبر پرداخت می شود.

بازپرداخت این وام متغیر بوده و تا 60 ماه طول می کشد.

یکی یکی از جذابیت های این طرح این است که امکان انتقال امتیاز به اعضای خانواده اصلی وجود دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب این کار را انجام دهند./اقتصاد آنلاین

بانک ملی

بانک ملی ایران برای حمایت از اقشار مختلف جامعه به مشتریان خود تسهیلاتی به نام وام طرح مهربانی ارائه می دهد. برای جزئیات بیشتر به مقاله زیر در اندیشه مصحری مراجعه کنید.

بانک ملی ایران به منظور حمایت از اقشار مختلف جامعه و سهولت دسترسی عموم مردم به تسهیلات اعتباری با نرخ سود 2 تا 4 درصد، طرحی را با نام مهربانی ملی راه اندازی کرده است که در آن علاقه مندان می توانند از تسهیلات اعتباری بهره مند شوند. در این طرح تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) تسهیلات اعتباری در نظر گرفته شده است.

در گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران آمده است، در این طرح که تاکنون با استقبال اقشار مختلف جامعه مواجه شده است، علاقه مندان می توانند پس از افتتاح حساب، آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید، iOS و PWA را دانلود کنند. بام” آفلاین. یک آدرس نصب کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

بدین منظور متقاضیان گرامی می توانند پس از ورود به سامانه «بام» به قسمت «گشایش حساب»، گزینه «نوع حساب» (قرض الحسنه مهربانی) را انتخاب و مراحل افتتاح حساب را تکمیل کنند.

متقاضیان گرامی برای درخواست وام مهربانی به صورت آفلاین و از طریق بام باید امضای دیجیتال خود را در اپلیکیشن اندروید و آی او اس فعال کنند.

ضمناً برای ثبت درخواست باید یک ماه از افتتاح حساب متقاضی گذشته باشد.

این تسهیلات ظرف 4 ساعت پس از اتمام عملیات پیش بینی شده در طرح به حساب مشتری واریز می شود.

در این طرح تامین مالی تسهیلات قرض الحسنه با در نظر گرفتن میانگین عملکرد حساب از یک تا دوازده ماه و تنها با یک ضامن معتبر پرداخت می شود.

بازپرداخت این تسهیلات متغیر بوده و تا 60 ماه ادامه دارد.

یکی یکی از جذابیت های این طرح این است که امکان انتقال امتیاز به اعضای خانواده اصلی وجود دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب این کار را انجام دهند.

شرایط وام برنامه مهربانی بانک ملی

از شرایط وام 300 میلیونی بانک ملی مهربانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در بانک ملی حساب اعتباری داشته باشید

بین 1 تا 12 ماه از افتتاح حساب قرض الحسنه می گذرد

ارائه ضامن رسمی

دارای رتبه اعتباری مناسب (تعیین آن بستگی به شعب بانک دارد)

توجه: ارزش امتیازی این وام قابل انتقال است.

مبلغ وام طرح مهربانی بانک ملی چقدر است؟

همانطور که گفتم برنامه وام هنر یکی یکی از وام های اعتباری خوب است که مبلغ آن 300 میلیون تومان است. البته در نظر داشته باشید که حداکثر مبلغ این وام 300 میلیون تومان است. این بدان معناست که شما می توانید مبلغ کمتری را در این طرح دریافت کنید. این بستگی به مبلغ و مدت سپرده شما دارد.

درصد وام طرح محبانی چقدر است؟

وام طرح مهربانی بدون بهره و کارمزد ۲ و ۴ درصد می باشد. درصد این نوع وام با توجه به میزان و مدت سپرده گذاری و همچنین شعب بانک ملی تعیین می شود.

وام مهربانی بانک ملی چند ساله است؟

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید مدت بازپرداخت این وام متغیر بوده و حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماه (5 سال) می باشد.

نحوه درخواست وام از طرح مهابانی

برای این وام می توانید به صورت حضوری یا حضوری اقدام کنید. برای ثبت نام حضوری کافی است با در دست داشتن مدارک شناسایی مانند شناسنامه، شناسنامه، کد پستی و شماره همراه به شعب بانک مراجعه کرده و از کاربر بانک بخواهید که حساب افتتاح کند یا برای دریافت وام محبانی اقدام کند.

برای درخواست آفلاین وام کافی است وارد اپلیکیشن بام شوید و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید.

سپس نوع حساب را انتخاب کنید. (باید گزینه قرض الحسنه، طرح نهال/طرح مرحبانی را انتخاب کنید)

پس از انتخاب دکمه تایید، حساب کاربری شما باز می شود.

پس از باز کردن حساب کاربری، درخواست شما ثبت خواهد شد.

این یک طرح پاداش است و مشتریان می توانند بر اساس میانگین عملکرد حساب خود از 1 ماه تا 12 ماه این وام را دریافت کنند.

طبق جدول زیر مشتریان و متقاضیان وام می توانند با مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ایران و یا استفاده از سامانه بام اقدام به افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

بر اساس موازین شرع مقدس اسلام، بانک هیچ گونه شرایط و تعهدی برای پرداخت وام ندارد و همان شرایط را از مشتریان معتبر نخواهد پذیرفت.

پرداخت وام بر اساس قوانین و مقررات داخلی بانک انجام می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا