اخبار خودرو

سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حداکثر ظرفیت خودروسازان برگزار می شود

سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حداکثر ظرفیت خودروسازان برگزار می شود

امسال نیز مانند سال گذشته سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حداکثر ظرفیت خودروسازان در تهران برگزار می شود.

امسال نیز مانند سال گذشته نمایشگاه تحول صنعت خودرو را در تهران خواهیم داشت. سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با هدف نمایش توانمندی ها و توانمندی های خودروسازان و قطعه سازان کشور با حضور حداکثری شرکت های خودروسازی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی 30 تهران برگزار می شود. تیر تا 2 مرداد ماه برگزار می شود. برگزارکننده این دور از نمایشگاه تحول شرکت نیکاتیس است که در دوره های قبل این مسئولیت را بر عهده داشت. مانند سال گذشته، شرکت کنندگان روی خودروهای الکتریکی نیز تمرکز خواهند کرد. خودروسازان نوآوری های خود را در این زمینه به این نمایشگاه خواهند آورد. همچنین قرار است آخرین دستاوردهای شرکت ها در زمینه خودروهای متصل نیز در این نمایشگاه ارائه شود.

پیش بینی می شود در این نمایشگاه نسخه های برقی خودروهای داخلی دیده شود و جدیدترین دستگاه های شارژ داخلی نیز ارائه شود. علاوه بر این، احتمالاً جدیدترین محصولات الکترونیک مونتاژ را در این نمایشگاه خواهیم داشت.

پیش بینی می شود در این نمایشگاه نیز مانند سال گذشته شاهد حضور پر رنگ خودروسازان دولتی و خصوصی باشیم و محصولات جدیدی در این نمایشگاه رونمایی شود. جدیدترین رسانه های خودرویی مانند سال گذشته در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و اخبار این نمایشگاه را به صورت متنی و تصویری پوشش خواهند داد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا