اخبار روز سینما

سومین اردوی دانش آموزان مناطق هدف بنیاد علوی آغاز شد


به گزارش روابط عمومی و رسانه های بنیاد علوی؛ این اردوی یکپارچه، محتوایی، ورزشی و مسابقه ای که از دیروز تا ساعت 31 آغاز شده است مرداد این ماه با حضور 800 دانش آموز پسر دوره دوم متوسطه از سه استان مرزی کردستان کرمانشاه و آذربایجان غربی برگزار می شود.

در حالی که دانش آموزانی از شهرهای مهاباد، سنندج، سقز، بانه، مریوان، کامیاران، سروآباد و روانسر در این اردو شرکت خواهند کرد، اردوی دختران نیز احتمالا از نیمه دوم شهریور ماه برگزار می شود.

محسن سویزی مسئول کمیته علمی و محتوایی این اردوی دانش آموزی در گفت و گو با روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی گفت: تقویت مهارت های فردی و اجتماعی، برگزاری 8 کارگاه آموزشی در صبح و عصر، برپایی هوش مصنوعی. کارگاه آموزشی از جمله برنامه های این اردوی دانش آموزی به منظور بررسی فرصت ها و تهدیدات هوش است.

وی گفت: از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این دانش آموزان، کارگاه های آموزشی مهارت های مالی و اقتصادی، اعتماد به نفس و عزت نفس، مهارت های فردی و اجتماعی، تغذیه و سلامت سالم و برنامه های مسابقه ای است.

سویزی افزود: هر دو خدمت در قالب جلسات تخصصی، استعدادیابی فردی و انتخاب مسیر شغلی و نشست تخصصی مشاوره و برنامه ریزی آموزشی و تربیتی ارائه می شود.

خاطرنشان می شود: بنیاد علوی بیش از 360 هزار دانش آموز، معلم و خانواده های زیادی را در برنامه های مؤسسه آموزش، مهارت و آموزش علوی در سال 1403 تحت پوشش قرار می دهد.

برگزاری سه رویداد بزرگ در قالب اردوهای دانش آموزی با حضور 3500 دانش آموز و 500 معلم در مناطق کمتر برخوردار از برنامه های تابستانی بنیاد علوی است.

اولین دوره با اولین اردوی فرهنگی قرآن دانش آموزان با حضور 1000 دانش آموز دختر و پسر از 7 استان و 16 منطقه محروم برگزار شد.

دومین رویداد با عنوان «کتاب و کتابخوانی» که به منظور تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی و اهمیت دادن بیشتر به کتاب در دنیای دیجیتال امروز برگزار شد، میزبان 1000 دانش آموز و 250 معلم بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا