اخبار روز سینما

سومین اجلاس بین المللی منبرهای نخبگان شیعه در کربلای معلی برگزار شد


به گزارش شمانیوز از سراج24; کربلای معلی در روز چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه میزبان سومین نشست بین المللی نخبگان منبری شیعه خواهد بود. در این نشست که با حضور بیش از 500 نفر از فرهیختگان، هنرمندان و اساتید برجسته از سراسر ایران و 45 ملت جهان برگزار می شود، پیراهن امام حسین (ع) به عنوان نماد اسلام مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. عاشورا.

داود منافی پور، دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (علیه السلام) گفت: این نشست با هدف تبیین پیراهن امام حسین (علیه السلام) و نقش آن حضرت در عصر حاضر است. توجه، علم، هنر و “یک موضوع مهم برای ایجاد هم افزایی و تبادل نظر بین نخبگان رسانه ای ساماندهی خواهد شد.”

«مهمترین برنامه این نشست نماد ماه عاشورا و جهان حضرت محمد است.

منافی پور با اشاره به دیگر برنامه های این اجلاس گفت: برگزاری رویداد هنری، مراسم شب شعر و نشست های ویژه از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود. گفت.

شایان ذکر است در این نشست برترین های حوزه هنری و رسانه از جمله دانشگاهیان و اساتید دانشگاه و شاعران، تهیه کنندگان، کارگردانان و رسانه ها حضور داشتند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا