سولانا در آستانه جهش بزرگ؛ آیا بریک‌اوت قیمت را به ۲۰۰ دلار می‌رساند؟

به گزارش رمز ارز نیوز، پس از بازیابی قدرتمند بیت‌کوین به مرز ۶۹۰۰۰ دلار، بازار آلت‌کوین‌ها نیز رونق گرفت و در این میان قیمت سولانا (SOL) بهبود یافته است. سولانا توانسته خود را در محدوده قیمتی بالاتر از ۱۵۰ دلار حفظ کند که نشان‌دهنده علاقه روزافزون سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال است.

اکنون سؤال این است که آیا سولانا می‌تواند تا پایان سه‌ماهه چهارم سال به ۲۰۰ دلار بازگردد یا با مقاومت قوی مواجه شده و کاهش قیمت را تجربه خواهد کرد.

در هفته گذشته، قیمت سولانا افزایش چشمگیری داشته و در نزدیکی خط مقاومت الگوی مثلثی که از ماه سپتامبر شکل گرفته بود، در حال حرکت است.

این آلت‌کوین در هفته گذشته حدود ۷ درصد و طی ماه گذشته ۱۱.۶۷ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، سولانا با بازدهی بیش از ۴۱ درصدی از ابتدای سال تاکنون (YTD) و ارزش بازار ۷۲.۷۳ میلیارد دلار، در جایگاه پنجم ارزهای دیجیتال قرار دارد.

از نگاه تحلیل تکنیکال، قیمت سولانا در بازه زمانی روزانه توسط میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه (EMA) پشتیبانی می‌شود. این موضوع نشان‌دهنده یک چشم‌انداز صعودی قوی برای این ارز دیجیتال است.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز بالاتر از نقطه میانی قرار دارد و نشان‌دهنده افزایش فشار خرید و کاهش فشار فروش است که احتمال ادامه روند صعودی را تقویت می‌کند.

اکنون اگر گاوها به شتاب خود ادامه دهند و قیمت از الگوی مثلث به طرف بالا خارج شود، سولانا ممکن است به محدوده مقاومتی ۱۶۰ دلار برسد و در صورت تثبیت، تا ۱۸۰ و حتی ۲۰۰ دلار پیش برود.

اما اگر فشار فروش بیشتر شود و خرس‌ها دوباره قدرت بگیرند، احتمال دارد که قیمت به سمت سطح حمایتی ۱۲۷ دلار کاهش یابد.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما