اخبار روز سینما جهان

عکس های جنجالی سوسانو و همسرش در یک رستوران!

به گزارش خبر ملت و به نقل از پی ام آپ، هان هه جین یکی از معروف ترین بازیگران کره ای است که در ایران با بازی در نقش سوسانو در سریال افسانه جومونگ شناخته می شود. سوسانو در سریال جومونگ نقش همسر جومونگ را بازی کرد. سوسانو زن قدرتمندی بود و در آموزش نظامی تسلط داشت. سوسانو سرانجام تسو او را می کشد.

هان هه جین بازیگر نقش سوسانو که اکنون 41 سال دارد عکس هایی از خود و همسرش را در اینستاگرام منتشر کرد.

هان هه جین متولد 27 اکتبر 1981 در کره جنوبی بازیگر است. او در رشته سینما از موسسه هنر سئول فارغ التحصیل شد. او در 32 سالگی با کی سونگ یونگ بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره ازدواج کرد. نتیجه یک دختر متولد 13 سپتامبر 2015 است.

عکس عاشقانه از

عکس عاشقانه از

سوسانو کیست؟

سوسانو یا سوسونو (۶۷ تا ۶ پیش از میلاد، عمر :۶۷ سال)؛ دومین همسر جومونگ، مادر بیریو و اونجو (اولین پادشاه باکجه) بود. همسر اول سوسانو جینداووتائه برادر کوچک امپراتور گوموآ بود، و مورخین معتقدند فرزندان او بیریو و اونجو از او بوده‌اند.

بر اساس حقایقی که در سامگوک ساگی ثبت شده است، سوسانو دختر یونتابال، فرد ثروتمندی که در جولبون نفوذ زیادی داشت، بود. او و جومونگ قصد داشتند با یکدیگر ازدواج کنند اما به یک سری دلایل این اتفاق نیفتاد و او با اوته ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد. پس از سال‌ها و بعد از مرگ اوته او با جومونگ ازدواج کرد و همراه هم، امپراطوری گوگوریو را تأسیس کردند.

چرا سوزانو جومونگ را ترک کرد؟

سالها بعد، پس از اینکه لیدی یسویا (همسر اول جومونگ) و یوری (تنها پسر جومونگ) از بویو به گوگوریو رسیدند و به جومونگ رفتند، پادشاه جومونگ لیدی یسویا را ملکه گوگوریو و پسرش ولیعهد را از گوگوریو کرد. سوزانو نیز پس از اطمینان از اینکه جومونگ نظر خود را در این مورد تغییر نمی دهد، تصمیم به ترک گوگوریو گرفت و با فرزندان و ده وزیر خود به جنوب رفت. طولی نکشید که پسرش اونجو امپراتوری باکجه را تشکیل داد.

برای اولین بار سکانس سانسور شده سریال جومونگ! / عاشقانه زیبای جومونگ و لیدی سوسانو + فیلم | پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز

تفسیر نام و شخصیت سوسانو

نام سوسانو به طرز عجیبی با شخصیت او همخوانی دارد. نامی که یونتبال برای دخترش انتخاب کرد معانی زیادی دارد. سوسانو به طور کلی به معنای نور خورشید زمانی است که خورشید عمود بر زمین می تابد. اما این نام تنها به این معنا محدود نمی شود. سوسانو به معنای دختری شاداب و روشنفکر، اهل عمل، اجتماعی بودن است. رنگ نمادین این نام زرد است و زرد رنگی حیات بخش است که به طور یکسان بر روی زمین می درخشد و کل جهان را به یک اندازه مورد لطف قرار می دهد.

بانو سوسانو در حال تماشای بازی تیم ملی کره

هان هائه جین بازیگر معروف کره ای تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی کشورش مقابل قطر بود.

هان هایجی که در ایران به «بانو سوسانو» معروف است، برای حمایت از تیم ملی کشورش به ورزشگاه رفت و سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

امروز کره ای ها موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 از سد قطر بگذرند.

سوزانوعکس های جنجالی سوسانو و همسرش در یک رستوران!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا