اخبار روز

سورپرایز یک شبه دولت برای معلمان فاش شد


به گزارش مانیبان، رضا مراد صحرایی با حضور در کانون صمد در پاسخ به نهاد ریاست جمهوری، با بیان اینکه حضور در کانون صمد فاصله با مردم را کاهش می دهد، گفت: ارتباط مستقیم با مردم باعث افتخار ماست. تا بتوانیم به عنوان خدمتگزار خود به آنها خدمت کنیم و بر اساس توانایی و شرایط خود کاری برای آنها انجام دهیم.

و افزود: پس از اجرای رتبه بندی معلمان، میانگین محکومیت آنان نسبت به سایر نهادها بیشتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق خود را با اضافه کار و حق تدریس جبران کنند. سعی می کنیم در خدمت معلمان باشیم.

دانشجو معلم دیگری درباره وضعیت رفاهی معلمان، پرداخت حق التدریس و کمک هزینه ویژه معلمان سوال کرد که وزیر آموزش و پرورش پاسخ داد: سال گذشته رفاه معلمان را نداشتیم اما امسال به معلمان پاداش پرداخت می شود. امشب به عنوان روز معلم.”

وی با بیان اینکه ساماندهی شهریه امسال نسبت به سال های گذشته بهتر بوده است، گفت: سه ماه پرداخت شده و در 2 هفته آینده 3 ماه دیگر پرداخت می شود و قبل از شروع مدرسه جدید آن را تسویه خواهیم کرد. سال پاداش ویژه را همه دریافت می کنند، اما پاداش ویژه 50 درصدی به همه تعلق نمی گیرد، بلکه به معلمان چندپایه، روستایی و تمام وقت تعلق می گیرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا